Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!Wow creepy.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!Wow creepy.![]()

Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!![]()

Ja men bara en sak....sedan kan man gå o lägga sig!Man lär sig nåt nytt varje dag. Typ.![]()

Ja men bara en sak....sedan kan man gå o lägga sig!![]()

Meeeen du kan ju inte ställa så svåra frågor!Men vad händer om man skulle råka lära sig två saker? På samma dag alltså?![]()

Meeeen du kan ju inte ställa så svåra frågor!
Men min hypotes är att då kan man ligga kvar i sängen den andra dagen o bara vara!![]()
Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?Låter inte dumt alls.![]()

Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?![]()
Du kommer inte få det lätt på din dejt. Med all denna nya kunskap kommer du få :ligga efter 3,4 minuter.Verkar ha en dejt på g, får väl testa om allt som har sagts här i tråden funkar i verkligheten.![]()
Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?![]()
Verkar ha en dejt på g, får väl testa om allt som har sagts här i tråden funkar i verkligheten.![]()

Är det inte dumt att ligga i sängen när det är långhelg och mc-väder?

Långhelg?![]()

Bra då vet jag det. Kör bara en snabbis på kontoret på onsdag sedan blir det att ligga ända tills på måndag!Ja du får ta långledigt helt enkelt.![]()
Hmm kanske pga det fina mc-vädret som jag får ligga?Är det inte dumt att ligga i sängen när det är långhelg och mc-väder?

Pm:à det till mig så tar jag hand om det!Åhh perfekt med en ligga tråd när man är nybliven singel!
Vart slänger man upp Cv;et?
//Xl

Man måste vara snabb här har jag märkt!Och där fick Tottan en :ligga-inbjudan i pm...
Man måste vara snabb här har jag märkt!![]()

|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!