:ligga?-tråden

Så intressant, istället för att bemöta det befängda i argumentet, som jag utgår ifrån är på skämt, övergås det till regelrätt mobbing.

Kvinnfolk som hittar en gemensam fiende fungerar iaf som de brukar.:glömdet

Eh TwinSillen är ju inte en MAN så vad vet han? :va

Oj, jag måste ha.. stött på nån öm punGkt?
Petapeta så du gillar. Inte. Smisk?
Måste bero på att du är en tjerring, vi pratar flickor och kvinnor här, tjerringar föredrar att pimpla vin ur stora påsar, skräna, kackla och röka blend framför att :ligga..
Ja o snacka skit om Män då såklart! ;)
Pusspuss

Måste bero på att du är en tjerring, vi pratar flickor och kvinnor här, tjerringar föredrar att pimpla vin ur stora påsar, skräna, kackla och röka blend framför att :ligga..
Pusspuss

Helvete inser att jag är en tjerring:( Gillar att dricka vin, hörs gör jag o har inga problem med rökningen men vill ju :ligga iaf....men snackar inte skit om män.....jag slänger käft med dem!:fyllisar

Pusspuss

Oj, nej men det gjorde visst jag. Då ber jag om ursäkt. För min skojargumentation gick ut på att en torsk inte är en man för den är ju en FISK! :krama

Last edited:
Pusspuss

Nej nej, gula blend. ;)

En torsk är en man som frekventerar prostituerade. ....

Och en Twintorsk är en man som får resning av, köper och utnyttjar tvåcylindriga motorvelocipeder.
Fast tja.. tekniskt sett har jag ju fler en och trecylindriga maskiner. Men twinnar.. ojoj vilka myskänslor..

Och en Twintorsk är en man som får resning av, köper och utnyttjar tvåcylindriga motorvelocipeder.
Fast tja.. tekniskt sett har jag ju fler en och trecylindriga maskiner. Men twinnar.. ojoj vilka myskänslor..

Ja, det låter ju mer sannolikt än en dubbelfisk.

Iaf på ett hojforum...

Ska byta nick till twinsill barafördet.. muttermutter.. morr.. :)

Haha! Me like (inte lika kul som lipsill men låt gå). :tummenupp

Helvete inser att jag är en tjerring:( Gillar att dricka vin, hörs gör jag o har inga problem med rökningen men vill ju :ligga iaf....men snackar inte skit om män.....jag slänger käft med dem!:fyllisar

Haha, välkommen i Tjerring-klubben. Vin yes o helt okej från box men jag brukar använda ett glas vid själva intagandet, skränig - hmmm vore väl självmål att motsäga den i mitt fall. Men röker nej, ligger ja, snackar inte skit, bara fakta! :fakta

En torsk är en man som frekventerar prostituerade. ....

Nämen hallå där, var det inte du som tyckte vi var taskiga? :7peta

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...