:ligga?-tråden

Man undrar hur socialt okompetenta folk är på detta forum om de upprörs av att man inte får skriva :ligga till varje tjej som blir ny medlem här. Och dessutom känner ett stort behov av att starta en tråd för att ställa frågan.

Eller så är ni bara butt ugly allihopa, då spelar det ingen roll vilken kubik ni kör. :hihi :arsele :D

Nah, här är det minsann flickorna som raggar på _mig_. :7peta

Man undrar hur socialt okompetenta folk är på detta forum om de upprörs av att man inte får skriva :ligga till varje tjej som blir ny medlem här. Och dessutom känner ett stort behov av att starta en tråd för att ställa frågan.

Eller så är ni bara butt ugly allihopa, då spelar det ingen roll vilken kubik ni kör. :hihi :arsele :D

Varken socialt inkompetent eller upprörd.:)

Däremot butt ugly....

...deluxe:gråta

Nu försöker du bara spela svår. :ligga?

Alltså ! Har INGEN förklarat ? De är INTE kubiken eller designen som räknas !
De är TEKNIKEN ! :fakta :tummenupp

Nah, här är det minsann flickorna som raggar på _mig_. :7peta

Medelåldern här är väl 40 typ, så tror många av de kvinnliga könet blev glada över att du kalla dom flickor. :hihi

Medelåldern här är väl 40 typ, så tror många av de kvinnliga könet blev glada över att du kalla dom flickor. :hihi
tumblr_m9s06d0Ex31rbrlneo1_400.gif

Vad gjorde Starstriker för att lyckas bli bannad?:confused:

Jag levererade ett inlägg som inte stack ut hälften så mycket som många andra inlägg i den här tråden.
Ibland undrar jag hur Swedie (eller vem det nu var som bannade) tänker. Hade väl varit enklare att bara plocka bort inlägget, speciellt med tanke på att det bara var en liten petitess som dessutom passade i den här tråden :dummer
Jag blir så trött.......

Jag levererade ett inlägg som inte stack ut hälften så mycket som många andra inlägg i den här tråden.
Ibland undrar jag hur Swedie (eller vem det nu var som bannade) tänker. Hade väl varit enklare att bara plocka bort inlägget, speciellt med tanke på att det bara var en liten petitess som dessutom passade i den här tråden :dummer
Jag blir så trött.......

Frågan blir ju:
:ligga?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...