Liftarens guide till galaxen film.

om den bara är en tiondel av böckerna så kan det ju inte vara mkt att hurra över.. fast jag har ju inte läst dom :va men men, jag drar alla böcker över en kant.. :4skrika

MrGooFy skrev:
Denna filmen bara måste man se, om den är en tiondel så bra som böckerna så är den helt klart sevärd.

Trailer

Hoppas filmen inte har samma b-action-stuk som trailern har. Typiskt om jänkarna sabbar den här filmen. Tyckte speakern var helt malplacerad i trailern.

abstruse skrev:
Hoppas filmen inte har samma b-action-stuk som trailern har. Typiskt om jänkarna sabbar den här filmen. Tyckte speakern var helt malplacerad i trailern.

Jag har inte kunnat ta någon speaker-röst på allvar öht sen jag hörde en mp3-fil med en amerikans komiker som driver med dom.

MrGooFy skrev:
Jag har inte kunnat ta någon speaker-röst på allvar öht sen jag hörde en mp3-fil med en amerikans komiker som driver med dom.

Du tänker antagligen på Pablo Fransiscos rutin, han är grymt duktig. Har några shower med Pablo som är riktigt bra. Nåväl, vi får hoppas filmen blir bra iaf.

abstruse skrev:
Du tänker antagligen på Pablo Fransiscos rutin, han är grymt duktig. Har några shower med Pablo som är riktigt bra. Nåväl, vi får hoppas filmen blir bra iaf.

Just så heter han ja, har du dom som filmer eller mp3-filer?

Hatar alla böcker, en principsak,.. men LGTG är fan snudd på religion(Hatar alla böcker, principsak)!

Ser fram emot filmen, men den lär aldrig göra böckerna rättvisa

Lallar vidare på temat liftarens guide till galaxen..

Någon som sett TV serien de har gjort på boken? Äkta tidigt 80tals effekter. Engelsk.
Klart kul, men inte på långa vägar lika bra som boken.

FreddaAbborre skrev:
Lallar vidare på temat liftarens guide till galaxen..

Någon som sett TV serien de har gjort på boken? Äkta tidigt 80tals effekter. Engelsk.
Klart kul, men inte på långa vägar lika bra som boken.

Knappt 80-talseffekter. Gränsar nästan till Star Trek 70-talsstil. Men skådisen som gör Arthur är som klippt och skuren. På något sätt tycker jag att de dåliga effekterna passar till bokens stil, varför jag tycker den gamla versionen äger!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph