Life swap!

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
Hej!

Jag har ett lite annorlunda förslag. Jag är nämligen intresserad av att byta jobb med någon. Kravet är att jobbet finns i Norra Östergötland (Norrköping-Linköping med omnejd).

Vad har jag då att erbjuda?

-Ett jobb i ett engelspråkigt land där du får möjlighet att utveckla din engelska.
-Jobb på kundtjänst/kontorsjobb. Du ansvarar för våra säljare som jobbar i Sverige och Norge, tar emot kundsamtal med frågor om våra produkter (sjukvårdsbranchen), tar emot beställningar (tel, fax, e-post) samt gör offerter till våra landsting.
-Fördelear med Irland: Endast 11% skatt första året, sedan 20% därefter så mycket pengar av lönen över.
-Enkelt att finna boende.
-Många trevliga pubar (ungefär 130 st). Ett visst intresse för öl är helt klart en fördel.
Några nackdelar som jag inte vill hymla med:
Regnar ganska ofta här. Maten är lite dyrare än hemma.

Krav: Du skall vara noggrann, ha erfarenhet av kundtjänstarbete och vara positiv med inställningen att allt går att lösa.

Vad jag söker:

Jag söker ett kontorsjobb där jag får en hyfsad lön (helst inte under 19 000), jag är öppen för det mesta, dock inte telefonförsäljning.

Låter det intressant? Jag svarar så gott jag kan på frågor om du har något att erbjuda.:tummenupp

Hälsningar, Tobias.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...