lifan LF125-A2

Status
Ej öppen för fler svar.

lord_lime

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2004
Ort
Umeå
Hoj
ingen för tillfället
hade tänkt att köpa en sån till våren men är den värd 22 600:- ??????

teknisk data:

Storlek (LxBxH): 1870x6400x975 mm
Hjulbas (mm): 1265
motortyp: 1-cylinder, 4-takt, luftkyld
CC: 125
Hk/rpm: 10,2 / 9500
Kw / rpm: 7,5 / 9500
Nm/rpm: 7,6 / 7500
Maxfart (km/t): ca 90-120
Framhjul: 70/90-1 7/175
Bakhjul: 80/90-1 7/200
Bromsar Fram / Bak: skivor
Växellåda: Manuell, 5 växlar
Startsystem: El / Kick start
Vikt (kg): ca 112
Tankvolym (liter): 10,3
Garanti: 2 år
Första service ingår i priset.

bild
art_223.jpg
 
Last edited:
Solid snake skrev:
4-takt = diesel.
2-takt = racing.
EDIT: :fakta
EDIT 2: 4-taktsljud e mysigt. :)

och den borde dra mindre soppa...
å en 4-taktare går väll visst på bensin för bilen är ju 4-takt å den går på bensin..
 
INGEN ska snacka skit on 4-t :mad: !!!!! de e ju livet! Jag sku köpa den direkt, den e ju stört sköööööööööön :tummenupp
 
Jag bara undrar?

Om nåt går sönder.
Är det inte bara att slänga skiten då.
Eller köpa en till hoj för att få reservdelar?

Lifan... Hmmm.. Låter lika känt som KurtArnes Bil AB.
(Dåligt skämt) :brinnerup

Men asså.. Det finns inga reservdelar till en sån.
:fakta
 
jag kan få hem delarna till builbolaget i bjurholm å dom tas då via AiBAB som tar dom från kina tro jag
 
Den ser helt ok ut, dock lite billig på nått vis men det är ju det den är :)

Köp en och testa, Du har ju garanti!

Och ni andra, Visst jag ska inte vara jätte hård, men att sätta igång här och argumentera för/mot fyrtakt var helt fel. :kocko

Jag har aldrig sett en tråd som handlar helt om det utan bara att det smyger in mest överallt..

Skapa mer än gärna en ny tråd där fyrtakt ställs mot tvåtakt.. då får vi verkligen debbatera och det blir riktigt het forums känsla här :tungan

Mvh, Stefan
 
steffo skrev:
Den ser helt ok ut, dock lite billig på nått vis men det är ju det den är :)

Köp en och testa, Du har ju garanti!

Och ni andra, Visst jag ska inte vara jätte hård, men att sätta igång här och argumentera för/mot fyrtakt var helt fel. :kocko

Jag har aldrig sett en tråd som handlar helt om det utan bara att det smyger in mest överallt..

Skapa mer än gärna en ny tråd där fyrtakt ställs mot tvåtakt.. då får vi verkligen debbatera och det blir riktigt het forums känsla här :tungan

Mvh, Stefan

jag debaterar GÄRNA! det ända fördelen med 2-t är att den har högre toppfart...iaf 125cc...

So? Det skulle inte diskuteras här nej! :kocko :kocko
 
Last edited by a moderator:
Ser alldeles muppad ut tycker jag. Skulle ALDRIG slänga ut 22k på den där manicken.
 
StewOo skrev:
INGEN ska snacka skit on 4-t :mad: !!!!! de e ju livet! Jag sku köpa den direkt, den e ju stört sköööööööööön :tummenupp

Japp, brutala 10,2 Hk måste pirra gott i magen :yoparty

lord_lime: LOL på ditt förra inlägg :D

EDIT: ...andra inlägg
 
Last edited:
TheAprilia skrev:
Effekten är väl inte allt? :7peta

Nej, det är det inte men jag kan inte förstå på vilket sätt det skulle vara kul att köra den där hojen...
Det roligaste som finns är ju att acca!
 
PollySmurf skrev:
Nej, det är det inte men jag kan inte förstå på vilket sätt det skulle vara kul att köra den där hojen...
Det roligaste som finns är ju att acca!


Men de finns kanske dom som vill ha hojjar som håller länge o är billiga i drift? Sen tycker ju ja inte heller att de är nån större nackdel me bra acc :tungan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top