Lidköping

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
mantorp%20erf%209105%201024b.jpg


mantorp%20erf%209196%201024b.jpg

hej alltid kul att se sig själv:tummenupp
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
då blir det customshow i köpenhamn tor til sön ska bli kul , kanske blir en 250 cross som motionshoj med ha de gött
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
då blir det customshow i köpenhamn tor til sön ska bli kul , kanske blir en 250 cross som motionshoj med ha de gött

JAHA! När får man se lite bilder från mässan för det var väl inte bara bilar där.

Eller var kameran så ur fokus efter allt de danska vattnet :öl så de inte blev några bilder?
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
knappt man hittar runt här längre, är på jakt efter dubbdäck 19 beg till crossen nån som har? annars då sugna på banåkning det är jag
 

R1peter

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Götene
Hoj
Honda CBR 954 Fireblade
knappt man hittar runt här längre, är på jakt efter dubbdäck 19 beg till crossen nån som har? annars då sugna på banåkning det är jag

Kompis fråga mej precis idag om ja visste nån som ville köpa däck.. för en annan ville köpa hans framdäck..
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
:tummenuppska till crossbanan idag , en från källby som hade ett bak däck, så jag hoppas det löser sig. kanske kan man träna nästa sön
 

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Tjena! Längesen jag skrev i tråden. Pluggar i GBG men åker hem till Götene på helgerna. Själv körde jag i helgen och har bokat bankurs med SMC 6:e maj :tummenupp Nån mer som ska köra då?
 

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Vara
Hoj
KTM 690 SMC -10
Tjena! Längesen jag skrev i tråden. Pluggar i GBG men åker hem till Götene på helgerna. Själv körde jag i helgen och har bokat bankurs med SMC 6:e maj :tummenupp Nån mer som ska köra då?

Inte bokad till den 6:e (i alla fall inte än) men väl den 20:e.
Fick äntligen tummen ur och bytte olja på hojen i söndags. Hål överallt i motorn, två filter, två oljesilar och en magnetplugg. Oljan, Motul 7100, var röd som saft, aldrig sett något liknande, jo, hydraulolja.
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Tjena! Längesen jag skrev i tråden. Pluggar i GBG men åker hem till Götene på helgerna. Själv körde jag i helgen och har bokat bankurs med SMC 6:e maj :tummenupp Nån mer som ska köra då?

Hej
Jag kör som instruktör den 5 och6 maj, hoppas vi ses.
Kör den 19 och 20 maj ochså
förresten kör jag nog allt med smc på kullen iår, haha
Ta med så många ni känner och kan så ska vi ha skitkul!!!!!
:banana:banana:banana:banana:banana
Danne
 

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Skara
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
Nu är detta kanske inte rätt tråd men eftersom det handlar om Lidköping med omnejd kan jag ju lika gärna ställa frågan här.. Söker handledare.. Har en C1800 intruder och vill gärna ta ut den på en runda.. Köptes förra veckan.. Har 3 körklektioner i veckan på körskola så jag borde kunna vara ute på vägarna veckan efter.. Någon som känner sig manad? Bjuder självfallet på mat, fika etc när vi är ute och kör. Ä 28 år, bor i Skara, Händene mot Lidköping.. Pm:a gärna om någon är intresserad. Här är också min "söker handledare" på blocket.. fick svar av två kvinnor som tyckte hojen var snygg och ville veta mer om mig.. var inte riktigt ute efter det..:S
http://www.blocket.se/vi/39339312.htm
 

Dagby

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki Gsr 600.Honda Fmx 650 -05
Klockan 11.00 på lördag är det samling vid arenan i Lidköping för den som vill sammåka till bikedagarna! Det är ca 10 cyklar som tror dom kommer :)
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej på er alla hoj åkare har ni kört mycke,jag har klämt mantorp 2 dagar kullen 1 å bokat mantorp 2 dagar i sep . har en cbr 1000 rr 07 till salu
 

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Vara
Hoj
KTM 690 SMC -10
Hej, 1 dag Kinnekulle och 1 dag Glimmingen har det tyvärr bara blivit men kanske en gång till Glimmingen på söndag.

Ska du köpa något annat när du säljer Honda?
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top