Lidköping

Hallo. Även jag nyinflyttad tillsammans med Anciol till Skara. Var ute och tog en tur igår i det vackra vädret och insåg att vi måste få reda på var man kan stöta på MC-folk och träffa någon att åka med.

Frågan är alltså, var brukar ni Lidköping-, Skara- och Skövdebor ses? Finns det någon klassisk mötespunkt någonstans? Och slutligen, om det blir gott väder i helgen, kan det möjligtvis bli någon åktur???

Ha det gott:yoparty

Vilken jävla tur med vädret!!!När vi placerade oss i kortegen sprack hela himlen upp och fram tittade solen! Det var fan helt otroligt! Kom hem för en halvtimme sen och på vägen hem kom det några regn droppar! Jävlar vad folk det var då! Bomber killarna var fan fullständigt galna!!! Inga hämningar öht!

Du vet väl att Bomberkillar alltid är de grymmaste ;)

www.barncancermilen.se finns det info. man betalar 150 till barncancerfonden sen samlas man ett gäng o åker valfritt för en god saks skull. nja du ja hade gärna åkte i helgen men ja har fasen inte tid :(

Elias hör med lidköpings cross o moped service dom har däck till våra cyklar med.

mmm, om alkoholhalten tillåter låter det trevligt :)

Jag hänger gärna me på en tur...ska visst bli skitväder på sön och blåsa imorgon men hellre det än regn!
Sen hänger det ju som sagt lite på alkoholhalten också. Risken finns att den är lika illa imorgon som på söndag...:D :öl

mmm, om alkoholhalten tillåter låter det trevligt :)

:tummenupp

Jag hänger gärna me på en tur...ska visst bli skitväder på sön och blåsa imorgon men hellre det än regn!
Sen hänger det ju som sagt lite på alkoholhalten också. Risken finns att den är lika illa imorgon som på söndag...:D :öl

Det e samma här ska på kräftskiva på lördag så :) men vi kan ju åka senare på dan. ja e gör sugen :yoparty

Last edited:
Åka imorgon onsdag, nån?? Vid 17.30 hoppar jag på hojen och drar en sväng (om det är ok väder).
Bara att haka på! :yoparty

Fält, du är väl på iaf? :)

Jag åker gärna med!

0709-496147

Kul att nån haka på men det sket sig dubbelt upp. Inte nog med att det ösregna, jag åkte på att jobba över också! :mad:

Så fort det blir bra väder igen är jag på! Måste ju ta tillvara på det sista på säsongen...:)

Kul att nån haka på men det sket sig dubbelt upp. Inte nog med att det ösregna, jag åkte på att jobba över också! :mad:

Så fort det blir bra väder igen är jag på! Måste ju ta tillvara på det sista på säsongen...:)

absolut hoppas det blir nåt fint väder i helgen :tummenupp

Jag håller mig nykter idag och kommer därför köra imorgon söndag vid 12-13-tiden. :yoparty
Någon mer som är sugen eller kommer alla att va bakis??:fyllisar

Hör av er: 070-6095817

Beoende på hur vädret blir så tänker jag och frun Anciol åka en runda i helgen. Någon som är sugen på att ta en tur i höstkylan?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT