Lidköping-bor

Rauken

Take me to bed or lose me forever!GIRLS
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Husaberg 670e /SM -02
Jag undrar om det är någon som vet om företaget "TWT,Two Wheel Technology"existerar fortfarande.
Jag lämnade in en topp till en husa för att få några jobb utförda och har nu under 1 1/2 veckas tid försökt att nå dem på telefon,men den automatiska tel-rösten säger bara "tillfäligt fel,var god försök senare". Har även pratat med telia och dom säger att ingen felanmälan har inkommit från TWT

TWT Two Wheel Technology
Adress:
Kartåsg. 2
53140 LIDKÖPING
tel 0510-489320

har sett folk där på både dagtid och kvällar å helger! Har en kompis som polar med dom oxå och han har inte sagt något om att det är stängt! Du får väl åka dit då?!?

Zephro skrev:
har sett folk där på både dagtid och kvällar å helger! Har en kompis som polar med dom oxå och han har inte sagt något om att det är stängt! Du får väl åka dit då?!?
Det är en lite väl långt att åka "även i norrlänskt mått" från Umeå.
Men det har löst sej :) .Dom hade haft problem med fastighetsägaren.Men nu fungerar telefonerna igen :banana

Rauken skrev:
Jag undrar om det är någon som vet om företaget "TWT,Two Wheel Technology"existerar fortfarande.
Jag lämnade in en topp till en husa för att få några jobb utförda och har nu under 1 1/2 veckas tid försökt att nå dem på telefon,men den automatiska tel-rösten säger bara "tillfäligt fel,var god försök senare". Har även pratat med telia och dom säger att ingen felanmälan har inkommit från TWT

TWT Two Wheel Technology
Adress:
Kartåsg. 2
53140 LIDKÖPING
tel 0510-489320
Jorå! De jobbar. Var där senast igår och pratade med AK och Kalle. De hade telefonproblem men de skulle en teliatekniker igår.

- Johan

Rauken skrev:
Det är en lite väl långt att åka "även i norrlänskt mått" från Umeå.
Men det har löst sej :) .Dom hade haft problem med fastighetsägaren.Men nu fungerar telefonerna igen :banana

Oups....kanske skulle kolla var folk bor innan man kläcker ur sej saker...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT