Undrar hur mycket polisen på Norrmalm, Järva och Södertörn skrattar idag...fyra bussar!
http://lt.nu/nyheter/1.49406
http://lt.nu/nyheter/1.49406
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lidingöpolisen har ju haft problem med glinen förr, i början på 90-talet gjorde glinen inbrott och stal 33 Sig sauer.... På polisstationen!![]()
Precis. Så lugnt och skönt här att det blir lite Kopps-varning, men det är ju inte nödvändigtvis negativt för oss som bor här.![]()
Jag minns från när jag själv gick i grundskolan, då var det förbjudet pga det lätt kan hamna smågrus i snön som kastas, risken är att ngn får det i ögat och förstör synen"När den första snön kommer får man räkna med att det blir snöbollskrig. Men det är inte tillåtet på skolgårdarna i Stockholm eftersom eleverna kan skada sig. När det händer är det viktigt att vi vuxna griper in, säger Cecilia Gille."
Vad är det som är så farligt med att låta barnen kasta lite snöbollar?, låt dem ha roligt, vill man inte bli träffad så är det bara hålla sig utanför.

Blanda inte in stockholmare i diskussionen! Det här handlar om LidingöborStockholmare i ett nötskal..... är det inte så ?
Jag minns från när jag själv gick i grundskolan, då var det förbjudet pga det lätt kan hamna smågrus i snön som kastas, risken är att ngn får det i ögat och förstör synen![]()
Blanda inte in stockholmare i diskussionen! Det här handlar om Lidingöbor![]()

Det där är bara nåt som skolfröknarna fått för sig eller ljugit ihop för att slippa trösta ungar som fått en snöboll i ansiktet.
Den människa som inte blinkar för en snöboll mot ögat är inte född ännu.
Bättre ful och fattig än inavladBättre rik och snygg än ful och fattig.![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |