Lid med mig // Barnkalas

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Är mitt inne i ett barnkalas med 10 st 5-6 årig grabbar som låter värre än ett öltält i München. Smet undan i två minuter, men nu har de rackarna hittat på mig igen: SOS Hjälp solen skiner nordens hojväder och här är jag.

lappmögel skrev:
2105477 Är mitt inne i ett barnkalas med 10 st 5-6 årig grabbar som låter värre än ett öltält i München. Smet undan i två minuter, men nu har de rackarna hittat på mig igen: SOS Hjälp solen skiner nordens hojväder och här är jag.
Du sku ha tänkt på det innan du skaffade barn. :mattias

Du är nog fast. Du kommer endast ut med våld misstänker jag. Bara att ta fram järnröret och börja svinga dig fram till yterdörren och din mc.

Lycka till :tummenupp

tigrro skrev:
2105501 Du sku ha tänkt på det innan du skaffade barn. :mattias
WORD !!!
Som man bäddar får man ligga. :arsele

Själv har jag tagit en sväng med ena hojen, sen softat vid garaget med vovven.
(Tvättat å pulat lite i lugn å ro, med en kall bira i handen.)

Ha så kul. :hihi

Hmm...
Jag har fixat fram min lilla båt, innan den blir inväxt bakom huset. Sen en go runda på hojen till fultema för att köpa tändstift till gräs-jävla-klipparen. Efter turen en liten stund i en solstol med en mc-blaska. Nu sitter man här i lugn och ro med laptopen, kall dricka och maten i ugnen och bara softar.

Så att ja, jag lider med dig! :pannkyss

Jag funderade senast i fredags varför barn är tillåtna på tunnelbanan men inte typ cyklar. Då skulle jag heldre vara omgiven av fyra cyklar än dom fyra skrikandes jävla monstren. Och ställer man en cykel olåst på stan blir den snodd. En unge skulle ingen vilja ta med sig.

timm skrev:
2105782 Hmm...
Jag har fixat fram min lilla båt, innan den blir inväxt bakom huset. Sen en go runda på hojen till fultema för att köpa tändstift till gräs-jävla-klipparen. Efter turen en liten stund i en solstol med en mc-blaska. Nu sitter man här i lugn och ro med laptopen, kall dricka och maten i ugnen och bara softar.

Så att ja, jag lider med dig! :pannkyss
redan å klippa gräs :confused:
här ligger snön tjock än :(

Du får väl ringa storken och be honom komma och hämta djuren igen. :rolleyes:

bikeemike skrev:
2105844 redan å klippa gräs :confused:
här ligger snön tjock än :(
Nej, nej! Usch! Men det är ju alltid bra med en anledning att få ut och köra lite! :tummenupp

Fast snö fortfarande? ...då får jag nog ut och klippa före dig. :hihi

själv har jag suttit hemma med en sjuk femåring och en överaktiv tvååring medans sambon jobbar men men nästa helg är det anderstorp som gäller :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg