Licensträning under bikeweek?

Snart får vi äntligen besöka Mikes nöjespark igen, härligt. Har vi riktig tur har han inte bytt ut prisbordet än.

Bifogat

• Luff.JPG
    Luff.JPG
    76.7 KB · Visningar: 69
  • Luffs bord.JPG
    Luffs bord.JPG
    72.1 KB · Visningar: 98
valmers skrev:
Snart får vi äntligen besöka Mikes nöjespark igen, härligt. Har vi riktig tur har han inte bytt ut prisbordet än.
Flickurr seatt inge pokaler i mitten, mitt pris board kan gau sonderr, tack....

Hagster skrev:
Man får inte köra med slicks i gatgrupperna antar jag? Någon som har någon erfarenhet av det?
Ser dom att du har slicks utan mönster i så får du troligen inte köra. Om du däremot skär mönster i slicksen så att dom ser ut som gatdäck så kan du köra utan problem. Det gjorde jag för några år sedan och det funkade.

Wenhov skrev:
Ser dom att du har slicks utan mönster i så får du troligen inte köra. Om du däremot skär mönster i slicksen så att dom ser ut som gatdäck så kan du köra utan problem. Det gjorde jag för några år sedan och det funkade.
Antar att man kan sätta sig å karva med vinkelslipen då? En kompis har gjort det med framgång inför ett Anderstorpbesök. Tog en jävla tid å stank som faaaaan i garaget trots att han stod utanför men vad gör man inte :)

Joakim Spång skrev:
Jag ringde och pratade med dem för några veckorsedan. Då sa de att försäkrade hojar på dagen och licens mellan 16.00 - 18.00.
/Jocke
Pratade me Åsen i förrgår och följande gäller licensen:
15:00-18:00
Tre klasser
200kr
Alltså totalt 1 timmes körning per ekipage vilket e i minsta laget enligt mig men så är vi 3 man som ska dela på en raket oxå.....

Ymmot skrev:
Pratade me Åsen i förrgår och följande gäller licensen:
15:00-18:00
Tre klasser
200kr
Alltså totalt 1 timmes körning per ekipage vilket e i minsta laget enligt mig men så är vi 3 man som ska dela på en raket oxå.....

Vill du få mer träning OCH har en gathoj så kan du ju även köra på dagen i gatgruppen. Då får du ju ytterligare 5 pass/dag :tummenupp

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år