valmers skrev:Karlskoga MF tar 1700 kr för licenskursen på Gelleråsen våren 2005.
Damn, försöker man skrämma bort folk eller? För det där är bra dyrt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Karlskoga MF tar 1700 kr för licenskursen på Gelleråsen våren 2005.
oFFkeFF skrev:Damn, försöker man skrämma bort folk eller? För det där är bra dyrt.
oscar skrev:Tillgång och efterfrågan...
oFFkeFF skrev:Iofs sant, men tråkigt om det får folk att backa ur, för mycket och nytt blod behövs.
sandstream skrev:[offtopic]Oscar: Varför har du en grön snöskoter på din avatar?[/offtopic]

sandstream skrev:[offtopic]Oscar: Varför har du en grön snöskoter på din avatar?[/offtopic]

Beställ tid för synundersökning, gamle man.sandstream skrev:[offtopic]Oscar: Varför har du en grön snöskoter på din avatar?[/offtopic]
Det trodde jag oxo innan jag tittade en gång till, dags att besöka synsam.sandstream skrev:[offtopic]Oscar: Varför har du en grön snöskoter på din avatar?[/offtopic]
GSXR1100R skrev:Det trodde jag oxo innan jag tittade en gång till, dags att besöka synsam.
Webspy skrev:Dags för oscar att starta ny karriär kanske.... kan fixa fram ett par jobb om han nu så önskar...

Webspy skrev:Men 1700 e ju ändå ok.... Tänk på vad resten av säsongen kommer kosta så känns det 1700 som hittat.
Min kurs kostade 1500 förra året uppe på midlanda !
oscar skrev:Priserna håller på att balla ur helt och hållet!
Jörgen Player Special skrev:Kan bara hålla med.... Lite sponsorer till vår sport skulle inte skada. Påtal om priser, någon hört nåt om startavgifter för säsongen?
JPS
BikerBitch sa att de skulla ta 1700 för sin licenskurs!Webspy skrev:Pratade med Tony på karlskoga häromdagen.... han sa att dom skulle presentera avgifter samt komma med inbjudningar efter mässan gbg.
Det ska vara ytterligare ett datum för teoridelen men jag har inte fått tag på Micke än så jag vet inte när. Men snart!håkan skrev:

|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |