Licenskursen i Örebro den 22:a. Hjääääälp!!!

Jparacing

Skogsåkare!
Gick med
23 Oct 2005
Hoj
KTM625SXC, KTM400EXC & KTM300EXC
Är det någon som skulle kunna tänka sig att låna ut en supermoto hoj till mig på lördag bara för licenskörningen??? Min Honda havererade nämligen igår så jag är utan hoj och har smått panik.
Jag ger en slant till den som skulle kunna tänka sig låna ut sin hoj eller har en extra med sig.

Ring mig senast fredag kväll på 073 6933011
Mvh Johan

Fixar du fram en o-ring till mitt ok (beringer) och hjälper mig att göra den startklar för banan (najja lite prylar och montera uppsamlingskärl) så har du en husabergare att låna hela lördagen.
Jag bor bara 5 mil därifrån.

Dee_cati skrev:
2100706 Fixar du fram en o-ring till mitt ok (beringer) och hjälper mig att göra den startklar för banan (najja lite prylar och montera uppsamlingskärl) så har du en husabergare att låna hela lördagen.
Jag bor bara 5 mil därifrån.
Snällt men det finns inte tid för det.
//Johan

Misstänkte nästan det, men får jag ordning på hojen under morgondagen så ringer jag dig så får du låna den.

gixxxerracing skrev:
2100673 Är det någon som skulle kunna tänka sig att låna ut en supermoto hoj till mig på lördag bara för licenskörningen??? Min Honda havererade nämligen igår så jag är utan hoj och har smått panik.
Jag ger en slant till den som skulle kunna tänka sig låna ut sin hoj eller har en extra med sig.

Ring mig senast fredag kväll på 073 6933011
Mvh Johan

Så länge du inte vurpar loss den totalt och man inte kör upp samtidigt kan du köra upp på min 525'a... Jag kommer också vara där.

Leta efter en tjock korthårig kille så har du hittat rätt :3freak

Last edited:
Voiceless skrev:
2100853 Så länge du inte vurpar loss den totalt och man inte kör upp samtidigt kan du köra upp på min 525'a... Jag kommer också vara där.

Leta efter en tjock korthårig kille så har du hittat rätt :3freak

Om hans hoj e upptagen kan du köra på min såvida man inte kör samtidigt.
leta efter han som står bredvid den tjocka flintisen :hihi

Hittar du inte dem så kanske du ser mig, en med för tajt skinnställ och flint med en 1 på ryggen av skinnstället. Lån av hoj är nog inga problem alls att fixa om man inte kör alla på en gång vad det nu är man ska köra.

TERMINATOR skrev:
2101026 :va :va men jag har ju ingen 525:a :hihi :hihi

Haha, ok. bättre beskrivning.

Leta efter en tjockis som står i närheten av en vit transporter med en upponedvänd optimistjolle på taket, förmodligen kommer det springa omkring en virrig husqvarnaägare som letar kilon att lätta i närheten :tungan

Du får nog låna bara du frågar snällt och inte vurpar eller sliter på däcken :hihi

:lol :rofl :hihi :D

Fy fan så fina ni är.
En kille blir utan hoj och frågar lite fint om han kan låna en. Och ni formligen slänger en massa cyklar över honom tillsammans med nedsättande kommentarer om er själva. UNDERBART. Det är den här stämningen bland folket som gör supermoto till den bästa motorsporten av ALLA :fakta :tummenupp + :Bugar till er alla.
Det ska bli ett nöje att träffa er imorron !

MVH
Den-något-överviktige-biträdande-kursledaren-med-det-allför-hårdrocksmässiga-skägget-för-sitt-eget-snälla-och-mjuka-inre-med-gult-skinn-och-ratbike-husa-#86 = Jocke

Last edited:
Supermoto skrev:
2101847 :lol :rofl :hihi :D

Fy fan så fina ni är.
En kille blir utan hoj och frågar lite fint om han kan låna en. Och ni formligen slänger en massa cyklar över honom tillsammans med nedsättande kommentarer om er själva. UNDERBART. Det är den här stämningen bland folket som gör supermoto till den bästa motorsporten av ALLA :fakta :tummenupp + :Bugar till er alla.
Det ska bli ett nöje att träffa er imorron !

MVH
Den-något-överviktige-biträdande-kursledaren-med-det-allför-hårdrocksmässiga-skägget-för-sitt-eget-snälla-och-mjuka-inre-med-gult-skinn-och-ratbike-husa-#86 = Jocke

:Bugar :klappar :Rockbanan :tummenupp :tummenupp ...och alla andra positiva smilies man kan hitta!

Magnus

Supermoto skrev:
2101847 :lol :rofl :hihi :D

MVH

är du normal :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Vilka beskrivningar ni har om er själva !!! vad är det för gäng man hamnat i? :D

gixxxerracing skrev:
2102536 Vilka beskrivningar ni har om er själva !!! vad är det för gäng man hamnat i? :D
Welcome to the dark side. :crash

/Puckot med den (troligtvis) gatkittade hojen och det för stora skinnstället.

:D

mr_rockster skrev:
2102615 För STORT skinnställ? Finns det sådana? Måste vara du som e för tunn.. ;)
Verkar konstigt. Han styrketränar (enligt utsago) nästna jämt iaf :va
Kanske köpte ett 7 storlekar för stort ställ för att kunna växa i när musklerna kom. Men sen gjorde de visst inte det :rofl

Supermoto skrev:
2102775 Verkar konstigt. Han styrketränar (enligt utsago) nästna jämt iaf :va
Kanske köpte ett 7 storlekar för stort ställ för att kunna växa i när musklerna kom. Men sen gjorde de visst inte det :rofl
Först var jag fet och hade inga muskler, nu är jag mindre fet men har fortfarande inga muskler. Det är därför det glappar :huvet
Kan skinnstället ha växt måntro? :va

Kyckling skrev:
2103181 Först var jag fet och hade inga muskler, nu är jag mindre fet men har fortfarande inga muskler. Det är därför det glappar :huvet
Kan skinnstället ha växt måntro? :va

kan omöjligt ha växt, dom brukar bara krympa

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP