LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Ok men tysthåkan skrev:ja vet! får jag säja?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok men tysthåkan skrev:ja vet! får jag säja?

vågen skrev:btw... Bullerkrav?![]()
) kommer att åka på bana fram tills dess. Hör ni annars inget från mig, så syns vi på lördag.
Wheeliegirl skrev:E man ensam tjej som vanligt?![]()
![]()

IRON MAN skrev:Blir det några som kommer att sova i depån, eller tar alla in på vandrarhem???
chili skrev:Jag och Pucko hade tänkt att tälta där ja.....
(Underställ och mössa a la värnplikt gör susen i sovsäcken)
ape skrev:Det känns väl tryggt bland 30 tal killar.![]()

HW skrev:Det körs rallytävlingar på lördag och jag vet inte hur mycket av depån dom kommer använda.
/HW
Saknar ju TV i mitt tält
Jaja, jag ska kolla med en snäll själ om jag får låna men är det nån som har (det är biten bakom fotpinnarna) så skulle jag var ytterst tacksam 
På Åsen? Hur gick det med dej?Tomas skrev:Jag kan tyvärr inte komma efter en vurpa med hojen igår så jag är hojlös tyvärr!
stryk där med Tomas Gustafsson
Gubben skulle åkt upp men fick förhinderTomas skrev:japp. Ne det gick bra med mig, lite ont på sidan men annars helt ok. Hojen är väl inte så farligt skadad heller men det är ju lite småpill som behövs fixas. kunde gått mycket sämre.
Men, men.... vad innebär detta då?HW skrev:I normala fall tillåter vi inte folk att sova på området om det inte är i samband med en tävling. Ring kansliet på 013-362690 och kolla med dom att det är ok. Det körs rallytävlingar på lördag och jag vet inte hur mycket av depån dom kommer använda.
Visst kan jag ringa och kolla men jag tycker att det är lite dålig planering att två dagar före få reda på att det inte gårEazyLiving skrev:Det går bra att campa i depån för folk med eskimågener.
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |