Licenskurs

X-up skrev:
I mailet ang. kursen så står det att man ska få ett mail med bekräftälse på att man betalt & blivit anmäld korrekt. Är det ngn som fått denna än? Tänkte annars ringa till Karlskoga i morgon för att se hur det går.

/X-up
Jag har inte fått nåt sådant mail.

Jag har ringt & frågat idag, pratade med Mike, de har inte hunnit med det ännu, men det var lugnt ändå, bara att komma hit sa han. Men han skulle prata med Tony som har hand om kursen så att han skickar ut bekräftelse iaf!

/X-up

Eftersom informationen inför kursen har vart obefintlig från Gelleråsen så är det nog fler än jag som undrar "vart" kursen hålls på Gelleråsen. Så jag tänkte att vi deltagare härifrån kanske kunde fixa en samlingsplats tills på tisdag. Kursen startar ju 09.00, om vi samlas kl 08.45 vid Pit Stop café så slipper vi yra omkring som vilsna själar. Fonkar det?

/X-up

X-up skrev:
Eftersom informationen inför kursen har vart obefintlig från Gelleråsen så är det nog fler än jag som undrar "vart" kursen hålls på Gelleråsen. Så jag tänkte att vi deltagare härifrån kanske kunde fixa en samlingsplats tills på tisdag. Kursen startar ju 09.00, om vi samlas kl 08.45 vid Pit Stop café så slipper vi yra omkring som vilsna själar. Fonkar det?

/X-up

Låter kanon! :tummenupp

EUS: Glöm för fan inte plastbiten nu! Den vill jag ha. :)

För er andra som är i trakten, hamnfestivalen i Karlstad drar igång på onsdag, brukar va ett jävla ös faktiskt. Jämt bara ett litet tips.

X-up skrev:

/X-up

Den brukar hållas inne på Pit-stop. De har en lektions sal till höger bakom toaletterna!

X-up skrev:

/X-up
Kursen hålls på pitstop café, står ju så i informationen jag fick iaf

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!