Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick licenskurs i april med Lodnert genom Hyllinge-MS. Så här ligger det till:Kobbe skrev:Har du löst ut licensen än? På svemos hemsida står det att den ska kosta 2.200 kr men på licenskursen sa de 2.800 kr
Kurs under Bikeweek låter bra! Dit har jag planerat att åka iaf. Annars börjar ju sommaren bli rätt uppbokad med div semesterplaner. Keep up the good work!X-up skrev:Annars så blir det ev ett tillfälle i Karlskoga i samband med Bike Week /X-up
nattvakten skrev:vad kostar en sån licenskurs??
Några nyheter på licensfronten???X-up skrev:*****************UPPDATERING #3**********************
Jag har idag pratat med Mike Luff på Gelleråsen, han tyckte att det lät väldigt intressant att vi var så många sugna på RR licens, så han skulle kolla upp möjligheterna till detta. han ville få en vecka på sig, det har dragit ut på tiden men håll ut!!! Dessutom så sa Mike att det var ett gäng från falkenberg som också var sugna, så det verkar ju bra........
Det finns ju även möjlighet att ta RR licens på Midlanda, men för egen del så blir det ju 80 mil enkel resa.![]()
/Morgan
Geiger skrev:Härligt Exup!! Då kan du ju köra SM'et till helgen där.![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |