Licenskurs Sviestad 17/7

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Här kan man se lite bilder från dagens licenskurs på Sviestad. På något mirakulöst sätt så klarade alla deltagarna kursen. :rolleyes:

Jag har som sagt ett fåtal bilder men om någon med photoshop vill lägga en hand på dem först skulle jag bli tacksam.

Macho Woman skrev:
Och jag som hoppades att Jonne skulle göra en Jenny så att man slapp vara själv. :rolleyes:
Näru! Jonne tog det lugnt och ökade successivt. En taktik som en viss Boråsare gärna kan få ta efter. :tungan

Relapse skrev:
Näru! Jonne tog det lugnt och ökade successivt. En taktik som en viss Boråsare gärna kan få ta efter. :tungan

Boråsare? Sådana känner jag inte till. Alla intressanta människor därifrån har flyttat till Stockholm. Och de närmar sig numera gränsen underifrån.

Macho Woman skrev:
Och jag som hoppades att Jonne skulle göra en Jenny så att man slapp vara själv. :rolleyes:
nejdå.. va långt ifrån..
men betalar du för en krach så kan jag ta och göra en sån på nästa träning..

bara för att du inte ska behöva vara ensam!

Jonne_boy skrev:
nejdå.. va långt ifrån..
men betalar du för en krach så kan jag ta och göra en sån på nästa träning..

bara för att du inte ska behöva vara ensam!

En Jenny kännetecknas av att det inte kostar något. Hojen var helt intakt efteråt, behövdes bara lite finspackel och svart färg. Bara att resa upp och köra vidare, således :)

Tom skrev:
En Jenny kännetecknas av att det inte kostar något. Hojen var helt intakt efteråt, behövdes bara lite finspackel och svart färg. Bara att resa upp och köra vidare, således :)
*skriver upp vad en "jenny" innebär

Jonne_boy skrev:
*skriver upp vad en "jenny" innebär
En "Jenny" innebär också ett besök till det lokala hospitalet och medföljande huvudvärk tyvärr. Det får du gärna hoppa över om du ska prova.

*/ ?>
Back