Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Tyvärr, dom är endast bröder i rejssammanhang!Lilla_damen skrev:För visst var de bröder va? fick för mig det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr, dom är endast bröder i rejssammanhang!Lilla_damen skrev:För visst var de bröder va? fick för mig det?
Palmas skrev:Jag såg på bilderna att ni hann dit i lördags.Ledsen att jag inte hörde av mig nåt mer men det blev så himla körigt på fredagkvällen. Det var junior som skulle ha uppmärksamhet och sedan kom det en massa jäkla kunder.
![]()
Så jag hann helt enkelt inte höra av mig och när jag väl hade tid så var klockan jättesent på kvällen och då sover väl du.
![]()
Jag önskar att jag hade haft skrotet jag köpte monterat så jag hade kunna vara där också. Ja ja det får bli nästa gång.
Sweet! Men jag tror du missade den snyggaste hojen av dem alla, den blanksvarta CB1000RR:en som var med var så ruskigt läcker! Fick 04:a R1Lilla_damen skrev:Här kommer några av mina bilder..
Nicke, martin och nån som jag inte minns vad han hette.
Och så till höger, tre förbannat snygga hojjar![]()
Peccus skrev:Sweet! Men jag tror du missade den snyggaste hojen av dem alla, den blanksvarta CB1000RR:en som var med var så ruskigt läcker! Fick 04:a R1rna att likna leksaker..
![]()
Måndag, kanskeducce uno skrev:Ingen fara vi fick dag på Per:s nummer ändå. Och på nått vis fick vi honom att ställa upp på efteranmälningar trots det extrajobb det medförde på fredagkvällen. När ses vi på banan nästa gång?
Det har som funnits med i tanken och det är förankrat hos hon som bestämmer men jag vill inte anmäla mig förrän jag vet att hojen går som den ska. Klart intressant att vara med, i alla fall på söndagen.RJ skrev:Ta och anmäl er till bankörningen på Midlanda sista helgen i maj. Mycket gasande för små pengar.
Det är riktiga takter de!Palmas skrev:Det har som funnits med i tanken och det är förankrat hos hon som bestämmer men jag vill inte anmäla mig förrän jag vet att hojen går som den ska. Klart intressant att vara med, i alla fall på söndagen.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |