Licenskurs på Gelleråsen, när?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Är det nån som har koll på när man kan ta licens på Gelleråsen? Finns det nåt mer tillfälle i år eller måste man vänta tills i vår? :confused:

newstead skrev:
Är det nån som har koll på när man kan ta licens på Gelleråsen? Finns det nåt mer tillfälle i år eller måste man vänta tills i vår? :confused:

Det gick kurser i våras, och efter mycket arbete av R1der här på forumet så blev det en kurs på Gelleråsen under bikeweek 22-23 juli. Sedan så såg jag en tråd om en kurs på Midlanda nu i augusti.

Några fler kurser än så tror jag inte det blir såvida inte det inte är en drös med intresserade som går samman och säger till om att dom vill gå en kurs nu istället för att vänta till i vår. Jag vill minnas att det ska vara minst 20 och max 35 anmälda för att en kurs ska kunna ordnas. Sedan så ska den som håller kursen kunna komma loss från sitt jobb oxo. Slutligen så ska det finnas bantid för den praktiska delen av kursen.

Det kommer att bli en licenskurs på Midlanda den 23-24 augusti. Ni som ev är intresserad skicka mail till Per Berglund så får ni veta mer.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP