licens kurs

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vi snackade med tom för ett tag sen om licens och han kunde hjälpa oss i PBR att ta det, vilka är intresserade.. priset är runt 7-800 kr

1. blom
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

vi snackade med tom för ett tag sen om licens och han kunde hjälpa oss i PBR att ta det, vilka är intresserade.. priset är runt 7-800 kr

1. blom
2. Erik
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Måste man vara med i ert hårda GANG för att få vara med på den kursen, och måste hojen vara ombyggd för att få deltaga?????

nubelius skrev:
Måste man vara med i ert hårda GANG för att få vara med på den kursen, och måste hojen vara ombyggd för att få deltaga?????

vad som krävs av hojen vet vi inte själva... du behöver inte vara med i pbr för att få deltaga (om det blir nåt vill säga...). Detta är bara preliminärt men för att det ska bli något så måste vi ha lite namn på listan...

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Kyckling skrev:

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
4.gunnaR1 (om man är accepterad)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
4. gunnaR1 (om man är accepterad)
5. Nubelius
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

...Hakar gärna på om jag har kvar hojen nästa år! Får väl bygga om den om så krävs....

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
5. Nubelius
6. Kjelle
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

nubelius skrev:

Du vet väl vad vi har sagt; man får bara vara med om man hänger på på Sporthoj-festen!! :tummenupp = Ett måste för alla som kör sporthoj OCH DESSUTOM BOR I ÖREBROTRAKTEN! Vafan! Och hör sen! :D

Du vet väl att jag e en fattig komunalare....Har tyvärr inte råd...Alla pengarna går till alla nubberesor....

nubelius skrev:
Du vet väl att jag e en fattig komunalare....Har tyvärr inte råd...Alla pengarna går till alla nubberesor....

Jodå, nog för att jag vet att era löner inte direkt är för höga, men ändå,.....250 pix??

Tänk på alla gratis råd om bästa körteknik på N-ring du kan få av alla (fulla och) gasglada festdeltagare! :fakta

Hur många är det som kommer som gjort en tid under 9 minuter på Nordslingan, så jag kan få lite tips då...hehehe

:squid

nubelius skrev:
Hur många är det som kommer som gjort en tid under 9 minuter på Nordslingan, så jag kan få lite tips då...hehehe

:squid

Vete faan... Knappast någon av oss söndagsåkare. Själv siktar jag på under 9 min på Gelleråsen. Men det kommer ju mer folk. Vi hoppas ju givetvis på en stor uppslutning även från folket som brukar skriva under race-tråden!

Och, som sagt,....250 pix?? :confused:

Edit: Och förresten, då kan väl du berätta för oss istället? Jag lovar att bjuda på en öl eller två om du lär mig göra lika snygga skrap som Zebulah på laxis! :fakta = :öl

Last edited:
rättning, 220pix. och under 9 kör väl alla i PBR runt det gröna helllllllllllllllllllllvvvettet

Det gröna helvetet, det måste väl vara vår gräsmatta, som envisas med att komma upp hela tiden trots att man klipper fanskapet??

blom skrev:
rättning, 220pix. och under 9 kör väl alla i PBR runt det gröna helllllllllllllllllllllvvvettet
:tummenupp

Coolt Blom...Vad har Du för tider runt slingan??? Själv har jag problem med vilken linje jag ska ta uppe vid Hohe Acht stugan... :confused:

I och för sig har jag problem med alla linjer men den som e i mest behov av bättre spårval.... :(

När jag tycker jag får till rätt ingång hamnar jag i det dära guppet som Du vet...Ska jag ta en senare ingång lr?

:bow till Blom för du kör under 9 minuter....När ska du ner nästa gång så man kan följa ditt spårval....

Men då får du allt ligga av lite med gasen så min custom -01 CBR 600 FS hänger med!!!

Jag är lätt på :fakta
Men en önskan är att kursen är så tidigt det bara går på året.

Undrar om jag blir först att ta RR-licensen på en Husa-motard?? Kanske ska ta err6an istället, hmmmmm....

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
5. Nubelius
6. Kjelle
7. Superduper
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

en licens kurs på åsen,är som vatten på gåsen,,allt sett från måsen:s perspektiv,som sakta seglar över de braskande laxx sjöarna..

ns forever..

i saw catwoman this weekend!

1. blom
2. Erik
3. Kyckling
5. Nubelius
6. Kjelle
7. Superduper
8. Lövis
9.
10.