levereraaaaaaaa

Hur långt är ett snöre?

...det beror nog extremt mycket på var du köpt hjälmen samt vilket transportsätt man valt samt vilket väder det är och om månen står högt på himlen.

Det kan ta allt från 4-5 dagar till tre veckor.

Hur långt är ett snöre?

...det beror nog extremt mycket på var du köpt hjälmen samt vilket transportsätt man valt samt vilket väder det är och om månen står högt på himlen.

Det kan ta allt från 4-5 dagar till tre veckor.

Och glöm inte att england kan glömma bort var sverige finns samt att inte leverera dit. Eller är det USA som inte vet var sverige finns?

Och glöm inte att england kan glömma bort var sverige finns samt att inte leverera dit. Eller är det USA som inte vet var sverige finns?

Det är USA. Dom blandar ihop Sverige med Schweiz. Så var det iaf när jag var där: - Oh, you're from Sweden. So you visit France a lot? :va Nej, förklarade jag. Det är en bra bit att åka dit...

Det är USA. Dom blandar ihop Sverige med Schweiz. Så var det iaf när jag var där: - Oh, you're from Sweden. So you visit France a lot? :va Nej, förklarade jag. Det är en bra bit att åka dit...

Hahah

De tror man är nazist också? :)

Jag beställde lite grejer i våras till bilen från England, dom dök aldrig upp. Gick att spåra tills dom anlände till Sverige, sen tappade posten bort dom så butiken i England fick skicka nytt och då tog det nästan 1 vecka.

När jag beställde grenrör från Usa som skickades med FedEx tog det 5 arbetsdagar :tummenupp

det har jag redan gjort men dom svarar ju inte..

Ringt dem?

Tycker personligen att sidan hade väldigt dåligt med information ang leveranser, villkor och annat man bör ta reda på innan man köper :va

"Orders will be delivered by courier in most cases. Couriers will call 9am to 5pm monday to friday and will need your signature" är det enda jag finner...

Last edited:
hmm hade oxå tänkt beställa från dem =/ Kolla du om de hade hjälmen i lager innan du beställde?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8