Leveransdatum klart

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
På torsdag kl. 10:00 hänger jag på låset hos Johans MC för att plocka ut min alldeles nya S3:a :tummenupp :yoparty :D :tungan :banana :fyllisar :tuttar :D

Jag skall föreställa en vuxen människa, 34 år gammal. Hur kan det då komma sig att jag känner mig som en 7-åring 2 dagar innan julafton? :3freak

MrEd skrev:
På torsdag kl. 10:00 hänger jag på låset hos Johans MC för att plocka ut min alldeles nya S3:a :tummenupp :yoparty :D :tungan :banana :fyllisar :tuttar :D

Jag skall föreställa en vuxen människa, 34 år gammal. Hur kan det då komma sig att jag känner mig som en 7-åring 2 dagar innan julafton? :3freak

Handlaren- "Eh, va? Nah.. ja, just det. Näe den har vi nog glömt att beställa hem men häng med in så tar vi och ringer importören på en gång så har du den till augusti".

:)

(grattis till köpet)

jP skrev:
Handlaren- "Eh, va? Nah.. ja, just det. Näe den har vi nog glömt att beställa hem men häng med in så tar vi och ringer importören på en gång så har du den till augusti".

:)

(grattis till köpet)

:(
Faktum är att jag redan har sett den. De skall väl bara regga på den och starta upp den antar jag. Eller vad de nu gör. Vad vet jag.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...