Lever Skin - någon som provat?

oscar skrev:
2286777 Jepp, men säg det till en tjej på krogen! Antingen går hon därifrån efter att lite drygt tittat på dig, eller så har du sällskap dagen efter av en tjej som stoppar in en fet prilla precis innan hon tar första tuggan på frukostmackan...
Det är lugnt. Jag måste inte ragga på krogen, fast jag kan inte säga att Sandra är så intresserad av att diskutera det fina mellanregistret i Anders Aprilia eller lukten av ELFs bensin - fast hon får höra det ändå. :hihi

Teddy skrev:
2286085 Jag fann denna produkt, Lever Skin, i en crossbutik. Det är ett slags gummiöverdrag för kopplings- och bromsgrepp. Någon som provat?

Hade nåt liknande på mina orginalgrepp på Millen fast tunnare och genomskinliga. Var grymt schysst i höstas när det inte var så många plusgrader ute för greppen var inte så varma då men den där prytteln hjälpte till lite i alla fall...

oscar skrev:
2286701 Kom igen nu Teddy, kan du inte dra den där historien om den gången du halkade av bromsgreppet inför Bergskurvan! :D :7peta :fyllisar

Den historien berättar jag bara sena kvällar innan tävling när jag sitter utanför tältet, iförd klubbkavaj och vegamössa med en stadig grogg i handen. :)

Teddy skrev:
2286085 Jag fann denna produkt, Lever Skin, i en crossbutik. Det är ett slags gummiöverdrag för kopplings- och bromsgrepp. Någon som provat?

Nej, men använder grepptejp för hockeyklubbor. Kostar väl 10kr/rullen. Och räcker till en livstidförbrukning av kopplings- och broms-handtag. Samt till allt möjligt annat man vill ha grepp på. Golfklubban, badmintonracket, hockeyklubban, ölglaset...

Men köp INTE den klibbiga man använder till klubbladet

Teddy skrev:
2286952 Den historien berättar jag bara sena kvällar innan tävling när jag sitter utanför tältet, iförd klubbkavaj och vegamössa med en stadig grogg i handen. :)
Sitter du med en stadig grogg i handen en sen kväll innan race så borde du bli diskad :7peta och således inte behöva ett handtagsöverdrag mer än på groggen då kanske :hihi

Gustav O skrev:
2286757 Fast godast luktar ändå ELFs bensin. Luktar som en perfekt balanserad och välkokt gräddkola eller karamell.
Turnelivet verkar ha satt sina spår, sluta rök konstiga cigaretter.

fireblade skrev:
2288073 Sitter du med en stadig grogg i handen en sen kväll innan race så borde du bli diskad :7peta

Helt riktigt. Sånt ska man faktiskt inte skämta om. Shame on me.

Mattias skrev:
2286787 Min motorcykel luktar som vilken moped som helst. Shells 95-oktan och OKQ8 RS Extreme-olja. :( Jag kanske borde uppgradera mig så folk stannar bakom och luktar på avgaserna istället för att köra om.
Nej, du borde byta hoj. Du vet att du vill.

Gustav O skrev:
2286757 Fast godast luktar ändå ELFs bensin. Luktar som en perfekt balanserad och välkokt gräddkola eller karamell.
Var köper man den franska oljan? Så nära doften av glödstiftsmotorer som möjligt!

Teddy skrev:
2286689...dra på rullen ut ur Torparen och lämna ett doftspår av vanilj längs hela rakan. Tjänn min afgas!
Underbart!

:D :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back