Lever Bike-Events?

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701 + 959 Corse
Vi är några stycken som ska till Gelleråsen den 17/7 och gasa med Bike-Events. Den körningen ska INTE vara inställd men det verkar ändå som om B-E gått i graven då det är helt omöjligt att få kontakt med dem via mail och telefon :gnissla

En av oss har nämligen inte fått bekräftat att kulorna kommit fram och vet därmed inte om han har en plats bokad på körningen. Vore ju najs att få kontakt med Will & co så vi kan få veta vad som gått snett.
Antalet platser som finns kvar på körningen har inte ändrats på flera veckor så det känns inte så seriöst.
(http://www.bike-events.se/bokning/)

Någon som vet hur det ligger till med B-E och körningen den 17/7 på Åsen? Hur får man kontakt med B-E? Tacksam för förslag!
:fyllisar

Min betalning står också som "pending", jag betalade för flera veckor sedan.
Är inte orolig, det löser sig säkert.:wiggle

/A

Jag tror (läs hoppas) också det löser sig, men att varken svara på mail, PM eller telefonsvararmeddelanden känns inte så seriöst. :hjälm

Jag ska också dit den 17:e :D
Det kanske är så att de har haft semester eller nåt sånt och därför inte kunnat nås.

K-Micke skrev:
Det finns ju många platser kvar. Kan man lita på det där? :confused:
Jag bokade/betalade den 28/5. Då fanns det 20 platser kvar i snigelgruppen. När mina pengar registrerades så gick antalet platser ner till 19. Sedan dess har alltså inte antalet ändrats. Är intresset verkligen så svalt :va

Jag tror BE helt enkelt, inte riktigt är dem som uppfostrats till att svara på e-mail. Det har aldrig svarat på mina mail heller. Och det var något år sedan.

JAg och två kompisar bokade falkenberg och bet samt fick bekräftelse på att vi var bokade. två dar senare fick vi besked om att det blev intsällt och att vi skulle få pengarna till baka bara vi mailade dom så nu 6 veckor senare samt 3 mail 5-7 ggr pratat in på deras telefonsvarare så har dom inte hör av sig samt inga pengar har synts till.

undrar om man skulle avända fabror blå snart???

vad tycker ni?

#Olsson# skrev:
Jag tror BE helt enkelt, inte riktigt är dem som uppfostrats till att svara på e-mail. Det har aldrig svarat på mina mail heller. Och det var något år sedan.

jimmbo skrev:
JAg och två kompisar bokade falkenberg och bet samt fick bekräftelse på att vi var bokade. två dar senare fick vi besked om att det blev intsällt och att vi skulle få pengarna till baka bara vi mailade dom så nu 6 veckor senare samt 3 mail 5-7 ggr pratat in på deras telefonsvarare så har dom inte hör av sig samt inga pengar har synts till.
Aj då! Det där låter inte bra. Mitt förtroende för B-E höjdes inte direkt av att läsa ditt inlägg :3freak

Nu har jag fått tag på Kristoffer Peterson hos B-E. Enligt honom finns det många platser kvar den 17/7 så det går bra att betala på plats. Om man inte har fått någon bekräfttelse på sin inbetalning så ska man skriva ut och ta med sig bokningsbekräftelsen. Allt verkar därmed i sin ordning (även om deras bokningssystem inte är det :) )

Vi ses på banan om en vecka :yoparty

Rundningsmärke skrev:
Bokningsbekräftelse?
Bokningsbekräftelse kanske inte är det rätta ordet. Jag syftar på det mail man får efter att man lagt in en bokning. Mailet har titeln "Bike-events OnLineBokning Offline Purchase Pending". Där finns bokningsnummer m.m.

Maranello skrev:
Bokningsbekräftelse kanske inte är det rätta ordet. Jag syftar på det mail man får efter att man lagt in en bokning. Mailet har titeln "Bike-events OnLineBokning Offline Purchase Pending". Där finns bokningsnummer m.m.
OK, det har nog åkt i runda arkivet.
Jag har mitt bokningsnummer, det måste ju räcka.

/A

Det blir bankörning med BE den 17/7, åk dit och kör den sista gången.... snyft :(

GSXR1100R skrev:
Det blir bankörning med BE den 17/7, åk dit och kör den sista gången.... snyft :(
Ska vi samåka?

Jag snackade med Petterson på BE idag och dom hälsar er alla välkommna till denna körning den 17/7 :tummenupp

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!