Thermal
:borrar olja.
Linda Lampenius,, då har jag fått det bekräftat ytterligare en gång. Min fäbless för finskor, särskilt den finlandssvenska varianten är av svårartad natur. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kollade lite på Let´s Dance för första gången tillsammans med frugan. Pallade ca en kvart sen fick jag fan ta Alvedon och gå ut och "läka" min upplevelse i garaget.. Never again
Ännu ett skäl att börja kröka!![]()
ja kanske ska filma mina danslektioner sen, och youtubea dom så ni kan följa min karriärÄh,erkänn att du ville va med
nej,jag kan inte hålla käften.
gift ?![]()
ja kanske ska filma mina danslektioner sen, och youtubea dom så ni kan följa min karriär![]()
nej,jag kan inte hålla käften.
gift ?![]()
Linda Lampenius,, då har jag fått det bekräftat ytterligare en gång. Min fäbless för finskor, särskilt den finlandssvenska varianten är av svårartad natur.![]()
Kollade lite på Let´s Dance för första gången tillsammans med frugan. Pallade ca en kvart sen fick jag fan ta Alvedon och gå ut och "läka" min upplevelse i garaget.. Never again
Ser jag ut som en alkis?
*huh*
Då har jag något för dig...
Men du är väl en sån där som inte pallar att kvinnan tjänar 70" i månaden och du blir bifigur?
Grejar du det så...
Grejar?! Det är min dröm att få bli hemma-man o vattna blommorna om dagarna! Ingen prestigeförlust att donnan drar in stålarsarna med andra ord, sådana komplex lider jag inte av.Då har jag något för dig...
Men du är väl en sån där som inte pallar att kvinnan tjänar 70" i månaden och du blir bifigur?
Grejar du det så...
Grejar?! Det är min dröm att få bli hemma-man o vattna blommorna om dagarna! Ingen prestigeförlust att donnan drar in stålarsarna med andra ord, sådana komplex lider jag inte av.
Ja ni grabbar borde fan lära er lite dansgolvs vettperfa,då kan vi andra öva hemma,innan vi går på lokal...
för 70 papp i månaden,kan till och med jag stå ut med den hemska brytningen.
nä förresten,nåt mer avtänande finns inte.
skulle va en gammal blejd då.....![]()
![]()
![]()
Ska vi säga billiga tusen spänn för en namedropping?![]()
Med den attityden mot Blejdar får du nog stå ut med att dunka mumintroll gosse!
![]()
Jaföfasen, jag kan lägga ut så länge så får jag driva in dem av henne sen.
Men hon får inte vara för gammal eller snarka. Dessutom får helst hon ha alla tänder kvar.
dunnka muumintråll,va e de ?
Måste man vara nykter?Ja ni grabbar borde fan lära er lite dansgolvs vettjag uppskattar killar som kan dansa....
Jodå - hon har alla tänder kvar. Är i sina bästa "mellan 20 och 30" så nej, det är inte Arja Saijonmaa
Nån gång ska jag berätta... *promise*
Jodå - hon har alla tänder kvar. Är i sina bästa "mellan 20 och 30" så nej, det är inte Arja Saijonmaa![]()
Nästan så att jag undrar vad det är för fel på henne,, tjänar bra vilket förhoppningvis tyder på intelligens, perfa ålder, men singel,, Give me the downside, I can take it Dr.
Pm:a kontonummer.Inga downsides. Ledsen om jag gör dig besviken.![]()
Pm:a kontonummer.![]()
Nu är det nog ganska mycket OT, men det är ju din tråd iofs.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |