Leter en låt, typ rysk körsång

Om det finns någon mer skejtare här inne kanske dom kan svara på namnet. Men jag är säker på att du menar en låt som är med i menikmati. En gammal skateboardfilm från skomärket es.
GARANTERAT den. Helt 100.

Volga Boatmen http://www.youtube.com/watch?v=kK5XBaslNd0

Men det är väl inte den

Edit: Den heter "Hymn to Red October"

Det är väl inte den heller?
http://www.youtube.com/watch?v=LvqyosmPaoE
Nu ger jag upp, det räcker med rysk musik för en dag.

Och du är säker på att du fått rätt på språket så det inte är gamla Oh Fortuna de spelade? Den är ju rätt mäktig och så...
[YOUTUBE-ID]8feeOyKCEG0[/YOUTUBE-ID]

Jag söker oxå efter en låt. Det är en tjej som sjunger. Det är en ny låt och den hörs på radio. Hon som sjunger viskar nästan och det låter rätt så porrigt. Jag har för mig att den är rätt så trallvänlig. Hade kunnat vara Brittan, men det tror jag inte att det är.

Blir crazy av att inte veta vem det är :gnissla

(Hörde den i början av dec. senast så jag minns inte detaljerna så bra)

Jag söker oxå efter en låt. Det är en tjej som sjunger. Det är en ny låt och den hörs på radio. Hon som sjunger viskar nästan och det låter rätt så porrigt. Jag har för mig att den är rätt så trallvänlig. Hade kunnat vara Brittan, men det tror jag inte att det är.

Blir crazy av att inte veta vem det är :gnissla

(Hörde den i början av dec. senast så jag minns inte detaljerna så bra)

Jag vet vilken det är!!

I mitten av låten så är det ett ljud som inte hörs.. Och efter det kommer det en jättehög tystnad..

Önskar att jag inte glömt att komma ihåg vem det var...:va

Nej ni har tyvärr inte lyckats hitta rätt ännu :(

Fasen... inser väl att jag får lov att åka till Media Markt igen o leta upp CD-skivan.

Fortsätta leta. Skitschyst! :)

Testa att söka på "Red Army Choir" på tuben och kolla bland deras låtar.

Haha det där var det bästa idag. En hymmande Swedie, nu vet man vad han sysslar med när jag är borta om dagarna :D

1 : Swedie tullar på nubben för mycket...
2 : Denna låten är en av få som :
2.1 : Ger mig gåshud
2.2 : Får mina grannar att ringa på dörren bara för att jag spelar för högt.
3 : Swedie tullar DEFINITIVT för mycket på nubben då den nynningen lät värre än mina fyllesejourer med singstar.

Back