letar poster

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
blir tokig, tror jag har suttit i 2 timmar nu och letat efter en affisch jag såg på ett ställe som hette KGB-bar (tror jag) i sthlm. det är backyard babies som sitter i solstolar och klunkar jack daniels. så jävla snygg tror jag ioförsej va jag rejält dragen när jag såg den.

har letat på google, kollat allposters.com men hittar inget så jag tänkte att jag slänger upp frågan här på sporthoj, här får man alltid ett svar...

Ingel skrev:
blir tokig, tror jag har suttit i 2 timmar nu och letat efter en affisch jag såg på ett ställe som hette KGB-bar (tror jag) i sthlm. det är backyard babies som sitter i solstolar och klunkar jack daniels. så jävla snygg tror jag ioförsej va jag rejält dragen när jag såg den.

har letat på google, kollat allposters.com men hittar inget så jag tänkte att jag slänger upp frågan här på sporthoj, här får man alltid ett svar...

Jag skall fråga ägaren.. Återkommer..

själva bilden finns i konvolutet(stavning) på stockholm syndrome eller making enemies is good.. kommer inte ihåg vilken och har inte skivorna här..

Varsågod!

På min förfråggan svarade han: "Det är en plansch vi har tryckt upp och alltid har uppsatt på fredagarna.

Vi tryckte två där den andra sitter i backyards replokal bakom trummisen! :-)"

KGB.JPG

aah härliga KGB, där har man avverkat en och annan fylla.
Nästa gång kan jag rycka postern åt dig :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...