Letar ny hjälm?

The blade skrev:
Här har vi killen som inte fattar när man försöker hjälpa till på sh-vis. :hihi
Men köp allt som matchar hojen. Prova inte grejorna först. Köp en alldeles för stor hjälm. Gör det så får vi se hur bra du mår när du klottar din daytona.
Be inte om hjälp i dina trådar någe mer. Du blir ju bara ett :arsele när man försöker hjälpa dig.
Puss puss

Här har vi killen som inte kan läsa,men så är han från Örebro oxså :hihi
Kan faktiskt följa din uppmaning,så NEJ,vill inte ha DIN hjälp i fortsättningen :kocko

Men gärna från er som inte tänkt skriva spydiga kommentarer :)

Välj ett företag du tycker verkar seriöst. Kolla upp eventuella avgifter och skatter som kan tillkomma så att det inte blir dyrare än du trodde. Räkna även med att leveranstiden kan bli väldigt lång om du har otur, dvs om varan är slut i lager, det kan vara struligt att cancellera en beställning med förbetalning.

Jag har beställt från många olika länder och inte haft nåt strul än så länge. Däremot så vill jag testa just det exemplaret jag köper när det gäller skyddsutrustning, så sånt beställer jag inte ens på postorder i Sverige även om jag testat ett annat exemplar.

Perra72 skrev:
Här har vi killen som inte kan läsa,men så är han från Örebro oxså :hihi
Kan faktiskt följa din uppmaning,så NEJ,vill inte ha DIN hjälp i fortsättningen :kocko

Men gärna från er som inte tänkt skriva spydiga kommentarer :)

Det är taget!!!
Jag va inte spydig.....hört talas om ironi mannen.

Ja lite löjligt...

Ett måste är att prova hjälmen innan du köper/beställer från USA sen kan du gå vidare.

Tagga ner lite grabbar. Ironi finns det gott om. Ironi är kul. Är ett inlägg inte av värde så kan man ta det med en klackspark och bortse från det.

Så om alla bara slutar slå sig för bröstet i ett försök att vara coolast och bäst så blir det en mycket trevligare stämning på forumet.

PS. Lycka till med ditt hjälmköp! Tänk på att passformen inte är den samma i USA som i europa, så prova en amerikansk modell om du ska köpa från USA.

Tja! verkar ju gå bra med hjälmtipsen haha, kan ju inte köpa en hjälm du inte provat Fattar du väl! höhö Klot :rofl tjarrå

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda