Letar lägenhet i Uppsala med omnejd

Välkommen till stan!
Lite taskig tajming att försöka hitta en billig lägenhet i Uppsala nu när alla våra kära studenter sopar stan ren från bomöjligheter.....
Men det löser sig alltid på något sätt.
När jag flyttade till stan för 7 år sen så drog jag årets snyftvals för Uppsalahem, efter lite om och men så fick jag en nyrenoverad 2:a med uteplats i Sävja :) Så ge inte upp även om du får ett par nej i början!

Kul med ytterligare en Fighter i stan. Vi är ganska få :rolleyes:
Även om jag inte börjat använda min seriöst än, men men....

Det blir eventuellt lite fest på lördag efter GR-dagen. Häng på så får du träffa lite Uppsalafolk :tummenupp

Hej och välkommen!

Jag måste skaffa mig en ny inneboende ganska omgående, sitter på en 3 rok i gamla studentstaden (ganska centralt). Lägenheten är nyrenoverad och läget är bra. Hyran är ok och bredband finns :D

PM:a vid intresse...

/Jonas

MackeNo1 skrev:
Fan vad ni känner folk som jobbar på on/off då :lol

mmm....Uppsala är inte så stort, det kommer du nog snart att bli varse. :)

Västerås grabbarna känner jag visserligen från tiden de jobbade på OnOff
i V-ås.

Nu har jag fått ett 1:a handskontrakt :tummenupp

Iofs i Stenhagen men ändå :D En 2:a på 68kvm med 4900:-/mån i hyra, riktigt fin och med stor balkong.
Har tyvärr inte tillgång till dator och internet eftersom allt é kvar nere i Göteborg, men förhoppningsvis ska jag få upp det inom en månad iaf. Så att jag inte é så aktiv på forumet för tillfället beror på databrist.

Ställde av hojen idag, har inget ställe att ha den på i Uppsala så den står kvar i Söderfors (7mil norr om uppsala). Men till nästa säsong ska jag förhoppningsvis ha hittat ett garage så jag kan hänga med er ut o köra.

MackeNo1 skrev:

Iofs i Stenhagen men ändå :D En 2:a på 68kvm med 4900:-/mån i hyra, riktigt fin och med stor balkong.
Har tyvärr inte tillgång till dator och internet eftersom allt é kvar nere i Göteborg, men förhoppningsvis ska jag få upp det inom en månad iaf. Så att jag inte é så aktiv på forumet för tillfället beror på databrist.

Ställde av hojen idag, har inget ställe att ha den på i Uppsala så den står kvar i Söderfors (7mil norr om uppsala). Men till nästa säsong ska jag förhoppningsvis ha hittat ett garage så jag kan hänga med er ut o köra.
Det kanske är Ugluks gamla, minns inte numret just nu. I så fall säg att du kan vara nyckelansvarig för snickarverkstaden. då är hojparkeringsproblemet löst :tummenupp

Men Macke, du kan ju inte ställa av hojen idag, imorn ska vi ju ut till Lunda å leka!! :7peta

EDIT: Glömde, när är inflyttningsfesten? :yoparty :fyllisar :banana

What comes before part B?

MackeNo1 skrev:

In the getto...... IN THE GETTO....... :kulspruta :hihi
Se till att hojta till bara när det vankas inflyttningsfest..... Jag å Hank kommer å härjar kan jag lova!!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT