Letar KTM motard, tyvärr ont om såna till salu!!!

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
EX. Yamaha R6
Efter två säsonger på sporthoj så har jag nu bestämt mig för en motard nu. Provkörde polarnas KTM, en 660 och en 625 och vart faktist mest imponerad av 625:an.

Har letat nu på blocket bl.a., men det är ont om sådana till salu. Finns bara en som är satt till ett fantasipris.

Om någon känner någon som har en KTM 625 SM i bra skick till salu så PM:a gärna.

RoDe skrev:
Efter två säsonger på sporthoj så har jag nu bestämt mig för en motard nu. Provkörde polarnas KTM, en 660 och en 625 och vart faktist mest imponerad av 625:an.

Har letat nu på blocket bl.a., men det är ont om sådana till salu. Finns bara en som är satt till ett fantasipris.

Om någon känner någon som har en KTM 625 SM i bra skick till salu så PM:a gärna.

Om en -03:a 660 kan vara intressant så har jag en jobbarpolare som ska sälja sin, han köpte den precis, men tyckte inte det va hans grej :dummer

PM:a vid intresse

Det är svårt att få tag på 625 då de flesta som äger dem är nöjda. Annars är det mer 660 till salu än 625. Var mer nöjd med min 625 än 660 jag hade en kort tid. Varför inte ta en tur till tyskland där ligger de t.o.m bra i pris.
www.mobile.de

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back