Letar Grc,dm Polini Eller Blata

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
ingen just nu
Letar efter en Grc RR typ14 hk eller liknande inom Dm,polini eller Blata (ej kinaskräp) någon som kan tipsa om hur tex Grc skiljer sig från tex Blata orgami B1 i Acc Bottendrag osv osv. Eller någon som kan tipsa om begangnat sidor för dessa? :tummenupp

Danne i Malmö har en till salu ( GRC RR 50cc ) kolla annonsen på www.svenskaminimoto.com eller ring honom 070-519 12 67 . Danne är återförsäljare för GRC och Bianci. Hojen han ska sälja är hans egen...

Filip RSR skrev:
Danne i Malmö har en till salu ( GRC RR 50cc ) kolla annonsen på www.svenskaminimoto.com eller ring honom 070-519 12 67 . Danne är återförsäljare för GRC och Bianci. Hojen han ska sälja är hans egen...

tack för tipset..men vill ändå ha lite köpråd..har hört Grc e det klart bästa eller alla hojjar från ITA ska vara helt OK ,men vill ändå ha lite smakråd om Blata (tjekisk)

kan säga som så att i trimklassen finns det en blata som kör och han hänger inte med resten av hojjarna... inte ens i närheten.. beträffande kvaliten vet jag inte men prestanda mässigt ska dom inte vara så bra

Meli skrev:
kan säga som så att i trimklassen finns det en blata som kör och han hänger inte med resten av hojjarna... inte ens i närheten.. beträffande kvaliten vet jag inte men prestanda mässigt ska dom inte vara så bra

tack för det..valet låg lite mellan en Grc RR eller Blata Orgami B1 men vet nu vad jag ska satsa på. Åker 908 nu och det e segt när jag fick testa en GRC RR. var som att jämföra en 500 mot en Literhoj. :3freak

see ya skrev:
tack för det..valet låg lite mellan en Grc RR eller Blata Orgami B1 men vet nu vad jag ska satsa på. Åker 908 nu och det e segt när jag fick testa en GRC RR. var som att jämföra en 500 mot en Literhoj. :3freak
................

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey