Letar efter en film..

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Jag har sett den här filmen för jävligt länge sen..i början på 90 talet, och den e säkert gjord i slutet på 80 talet. Den handlar om en sorts "sport" som nån kampsport fast med big ass robotar..som människor styr innefrån, alltså pilotar.

Jag vet inte nån sida där man kan leta efter filmer, och eftersom jag inte har en aning om vad den heter så måste man kunna söka på årtal och sånt. Är det nån som känner igen den här filmen? Ja tror att den suger nu men ja kom ihåg att jag vart så jävla impad när jag va liten skulle va kul att se den idag, har letat förut oxå utan att fått något napp, och ingen jag pratat med har sett den.. :död

Jocke W skrev:
Jag har sett den här filmen för jävligt länge sen..i början på 90 talet, och den e säkert gjord i slutet på 80 talet. Den handlar om en sorts "sport" som nån kampsport fast med big ass robotar..som människor styr innefrån, alltså pilotar.

Jag vet inte nån sida där man kan leta efter filmer, och eftersom jag inte har en aning om vad den heter så måste man kunna söka på årtal och sånt. Är det nån som känner igen den här filmen? Ja tror att den suger nu men ja kom ihåg att jag vart så jävla impad när jag va liten skulle va kul att se den idag, har letat förut oxå utan att fått något napp, och ingen jag pratat med har sett den.. :död

Känner inte igen filmen, men här är en bra filmsida. http://www.imdb.com/

ja letade där..eftersom jag vet otroligt lite om den här filmen e det skit svårt att söka oxå..sökte på scifi/action på 80, 90 tal..Men eftersom jag inte ens vet va den heter så är det ju lite svårt..får gå på sånna namn där man kan anta att det e robotar med :huvet

Nån som har nåt tips om hur och vart man kan söka annars? eller hur jag ska få sökningen lite bättre?

tror jag vet vilken du menar faktiskt.. men fy fan va längesen jag såg den, kan bara inte komma på vad den heter..

men sök runt lite på battletech och mechwarrior siter.. borde stå där (har för mig att den är baserad på det spelet)..

men det spelet hade ju inte ens kommit då ju? eller?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8