Letar efter en 512 mb SDRAM minne?

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Retta
Efter att ha kollat på ett par stunt filmer med konstig bild har jag tröttnat och därför letar efter ett 512 mb minne. Har hittat ett par på blocket.se, men som alla vet finns det lite skumma människor på blocket. Det verkar ibland som om de inte vill sälja skiten. En dj*** vägrar träffas och vill skicka på posten :kocko

Hur som helst, är det nån som har en sådan över till salu till ett vettigt pris? Helst i sthlm. Har även en 512 DDR minne som jag kan byta med ifall intresset finns.

jiGGa skrev:
Efter att ha kollat på ett par stunt filmer med konstig bild har jag tröttnat och därför letar efter ett 512 mb minne. Har hittat ett par på blocket.se, men som alla vet finns det lite skumma människor på blocket. Det verkar ibland som om de inte vill sälja skiten. En dj*** vägrar träffas och vill skicka på posten :kocko

Hur som helst, är det nån som har en sådan över till salu till ett vettigt pris? Helst i sthlm. Har även en 512 DDR minne som jag kan byta med ifall intresset finns.
Köp nytt.. kostar inte så himlans mycket...

jiGGa skrev:

Expert sålde nyligen 512 sd för 380 kr. Det går oxå bra att köpa nya på www.tradera.com

Ringde till Expert för att kolla om de har kvar erbjudandet. Gissa om han trodde jag var :kocko
Han bara garvade och sade: Om det ändå vore så. Visst hade det varit bra?

jiGGa skrev:

http://www.netvaruhuset.com/prislist.html

Original SDRAM 512MB PC133 Orig. (lager) A2331003 980:- med moms.

jiGGa skrev:
Tack men jag hittade en annan kille som sålde 2 st för 1000:-
det var OK.. :tummenupp men bara en fundering från min sida.. att du får dålig bild i filmer har inte med ramminnet att göra. :7peta

philsson skrev:
det var OK.. :tummenupp men bara en fundering från min sida.. att du får dålig bild i filmer har inte med ramminnet att göra. :7peta
Vad har det med att göra då :va
Har geeforce FX 5600 grafikort

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back