Letar avgas till min Yamaha fz6-n

• Thread starter Thread starter p2p
  • Start date Start date

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
Ktm 690 smc
Tjenare skulle kolla här om ni har några bra förslag på shysst och billigt avgassystem till min nya hoj, jag har ju kollat på acra och lite annat men dom är så jävla dyra hos Yamaha bike shop och dom har ju en hel del olika namn
men!

vilket av alla system får jag riktigt hemskt ljud med och ett pris man gillar??

tack för svar!:fyllisar

Jag köpte ett Leo Vince av en snubbe på blocket... runt 4k fick jag pröjsa, men då var det flångnytt.

kan även rekomendera leo vince, köpte även av killen på blocket, var väll 4-4,5k och då får man även med rör för att ersätta katten..Ljudet var hellt sjukt gott..fast ingenting i jämförelse mot vad min z1000 ger ifrån sig nu med rensad katt och leo vince:banana

grymt tack alla för alla förslag det verkar ju vara lovande

ge gärna mer förslag!

Säger bara, Leo Vince!!

Plocka ut insatserna o du kommer INTE bli missnöjd!

Jag hade detta själv på min FZ6;a !:tummenupp

Devil´s slipon till FZ6an i kolfiber ger ett mulligt och dovt ljud! Rekommenderas starkt!!

Bifogat

• devilfz6.jpg
    devilfz6.jpg
    23.9 KB · Visningar: 271
Polaren kör Leo på sin FZ6a. Skönare ljud får man leta efter, Ylar som fan!

fan jag tycker ett Leo verkar vara en god affär då alla här verkar ju vara väldigt nöjda med det på sin hoj, då kommer vi till frågan vanligt alu för 4700. kolfiber för 5800? eller titan för 5900?

jag vet av egen erfarenhet att kolfiber har ett sjukt gött ljud dock har jag hört att dom kan paja? pga av all värme + kyla plus kan skvätta sten på..

vad tycker ni? det är ju en viss prisklass imellan iaf.. ett rensat alu kanske är helt okej??

fan jag tycker ett Leo verkar vara en god affär då alla här verkar ju vara väldigt nöjda med det på sin hoj, då kommer vi till frågan vanligt alu för 4700. kolfiber för 5800? eller titan för 5900?

jag vet av egen erfarenhet att kolfiber har ett sjukt gött ljud dock har jag hört att dom kan paja? pga av all värme + kyla plus kan skvätta sten på..

vad tycker ni? det är ju en viss prisklass imellan iaf.. ett rensat alu kanske är helt okej??

Har kolfiber akrapovic på min hoj och det känns inte som det ska pajja, visst klotar jag så... sen blir det nästan inte varmt alls heller. Kan ha kört en längre repa o lägga bara händer på dämparen utan att bränna mig. :tummenupp så det där med värme + kyla behöver du nog inte oroa dig för. Gött ljud iaf..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra