Leta reda på hojtjyven! [Stulen svart]

Kom på en sak till.
Glöm inte avboka din bandag. :crash

Urch vad tråkigt sånt här är.

Lycka till med allt.

Jonas

Det var inte så bra jobbat...

De hade inte inte noterat att någon annan hade ringt om hojen tidigare idag. Jag ringer efter två jävla timmar o de kan inte hitta nån info om det!!

Jag ringde till polisen när han fortfarande var i Agnesberg. Dom skulle då skicka en patrull sa dom. Sen ringde jag 1,5h senare för o se om dom hittat hojen så ja slapp ut o leta. Dom sa då att de inte fanns någon notering om detta eller Agnesberg... Ja tackade för mig o begav mig ut utan resultat... Ska ut nu till några garage i området som ja inte kunde komma in i förut :tummenupp

Jag ringde till polisen när han fortfarande var i Agnesberg. Dom skulle då skicka en patrull sa dom. Sen ringde jag 1,5h senare för o se om dom hittat hojen så ja slapp ut o leta. Dom sa då att de inte fanns någon notering om detta eller Agnesberg... Ja tackade för mig o begav mig ut utan resultat... Ska ut nu till några garage i området som ja inte kunde komma in i förut :tummenupp

Tack så hemskt mycket för allt du redan gjort....nu känner jag att tårarna är på väg :(

Förresten så fanns det ingen notering för att den inte var anmäld stulen...

Last edited:
lätt för mig o säga i efterhand med facis i hand

men jag hade sagt till polisen att jag gör ett envarsgripande & att det kan bli handgämäng, skicka bil omgående..

bättre att be om ursäkt om killen äger hojen, än som i detta fall ångra sig

hoppas ni hittar killen / hojen igen

har du försäkring på den?

lider med dig :mad::mad:

Ja helförsäkring

cred till dig för att vara på alerten och fota! mer sånt hos folk. :tummenupp

Ja en underbar kille George (oskrapt) Vi sticker till polisstationen nu för att tvinga dem o prata med oss o ge dem bilderna för de behövde tydligen inte det...idiotpoliser!

fy fan vad surt... har du inga bilder på ansikten till dåren? ska hålla koll efter hojen..

Tack, uppskattas!!

Last edited:
Samma sak varje gång, kanske bättre man köper en stulen och kör utan försäkring skulle ge en bra vinst. Verkar ändå vara kört ifall ens ärliga blir snodd.:gnissla

lätt för mig o säga i efterhand med facis i hand

men jag hade sagt till polisen att jag gör ett envarsgripande & att det kan bli handgämäng, skicka bil omgående..

bättre att be om ursäkt om killen äger hojen, än som i detta fall ångra sig

hoppas ni hittar killen / hojen igen

Hade de varit nån annanstans så hade ja gjort allt ja kunnat för o hålla kvar han. Men nu såg han vart ja jobbar. Ja ville inte riskera alla rutor till jobbet lr ännu värre, besök när ja ska hem på kvällen. De inte meningen att man ska få mer problem än vad man har. Tyvärr för denna gång :(

Tack för all hjälp George!! Borde finnas fler människor som dig!

Jävla polisjävel ville ju inte ha bilderna... :(

Om ni ska ut på nån samåkning nån dag o vill ha nån på bönpallen så tänk på lilla mig :(

Det e nästan så att du kan få komma o låna hagelbössan om du ska ut o leta...

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage