Leta reda på hojtjyven! [Stulen svart]

Vi var i samma områden, men ingen hoj hittade vi dock :gnissla

Synd!!!
Man får tydligen inte göra envarsgripande i efterhand har jag fått reda på idag av en fd väktare men numer civilanställd på polisen.

skickar er alla en STOR puss på kinden! Jag är för evigt tacksam grabbar!:Bugar

Körde samma sväng jag med.

Var en svart 1000rr med svart/orange ställ som surrade runt, såg hojen säkert 5-6ggr.
Såg även retardpojkarna vid Gamlestan när dom gav upp och drog mot staden igen.

Ett tips är att köpa något nyare sporthoj nästa gång med elektronisk startspärr. Då blir hojen totalt ointressant för "leksugna" busungar.

Synd att kvarvarande MC-säsong blev förstörd. Hoppas allt löser med försäkringen.

Ett tips är att köpa något nyare sporthoj nästa gång med elektronisk startspärr. Då blir hojen totalt ointressant för "leksugna" busungar.

Synd att kvarvarande MC-säsong blev förstörd. Hoppas allt löser med försäkringen.

Det är väl dels en penga fråga å sen e det ingen garanti dom försökte sno en helt ny cbr1000rr -09 av mig i början av sommaren...

så man får inte ha dom ifred ändå...

Ja visst säsongen är ju förstörd men det löser sig nog, jag är frisk och mår bra annars ;)

Ja som Gaylord skrev är det ju en pengafråga tyvärr...men ska absolut tänka på elektronisk startstärr nu och två extra lås! haha

Han kanske läser här på SH /håller sig undan nu. :huvet
Jag är ofta ute och kör dagtid, jag ska hålla ögonen öppna! och köra på nämnda ställen.Dom är väl ganska ovanliga, jag har inte sett en enda sådan hoj som du har på väldigt länge! men om han har hunnit krascha av kåpor och så, så är det ju en annan femma att försöka känna igen den. Fy fan vad rutten situation. Jag lider med dig. Har själv också fått mosat tändningslås, av en efterbliven jävel i huset, men startspärr räddade hojen. Hoppas att det löser sig snabbt & smidigt med försäkringsärendet hur det nu än blir!

Fy fan, har själv blivit bestulen å var då givetvis riktigt sur. Sen att du nu får se slyngeln sitta på din egen hoj.Asså,cred till ts för smygbilderna. Jobbigt å ha avskummet framför näsan men ändå så långt borta.
Lycka till med allt.

halloj alla

om jag inte minns fel så har jag sett denna hoj åkandes en dag på 45:an angered/agnesberg mot stan!

håller ögonen öppna i området!

Var en svart 1000rr med svart/orange ställ som surrade runt, såg hojen säkert 5-6ggr.

Det var nog jag som var ute och spanade.Var det dig jag mötte i burmabacken?
Kom en hoj emot mig och föraren ryckte till som att han trodde att han hittat den stulna hojen.

Säg du oss precis nedanför burmabacken?

Kom en polisbil när vi var där som skulle upp för backen, DUKTIGT ställ fick dom i kurvan precis efter korsningen :yoparty

Burmabacken e riktigt kul på två hjul, men inget går upp mot fyra hjul med bakhjulsdrift en våt sommardag :yoparty:yoparty

edit: har också åkt runt (mest för att jag e nybliven hojåkare:banana) stora delar av kortedala, bergsjön och hjällbo de senaste dagarna men har tyvärr inte sett något :(

Jag har kört runt rätt mkt runt Eketrägatan och slutet av Hisingen där buset brukar vara, men det var rätt torftigt på hojar där :/

Burmabacken e riktigt kul på två hjul, men inget går upp mot fyra hjul med bakhjulsdrift en våt sommardag :yoparty:yoparty

edit: har också åkt runt (mest för att jag e nybliven hojåkare:banana) stora delar av kortedala, bergsjön och hjällbo de senaste dagarna men har tyvärr inte sett något :(

:krama:krama

Jag har kört runt rätt mkt runt Eketrägatan och slutet av Hisingen där buset brukar vara, men det var rätt torftigt på hojar där :/

:krama:krama

Last edited:
ingen som tror att tjuvarna läser här på sporthoj lr???
fan ring varan istället kommer nog bli lättare då!!!

ingen som tror att tjuvarna läser här på sporthoj lr???
fan ring varan istället kommer nog bli lättare då!!!

jag tänkte precis på det med .
istället för å planera här .. ring varandra...:va

Jag är helt övertygad om att de läser här...detta får dem!:arsele:arsele

Jag har inte era nummer men skicka det till mig på mail ni som vill...

Pussar o kramar!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...