Leriga tjejer! Bilder...

Bikerbitch skrev:
Wooooooooha vilken dag! Grymt att få prova KTM, grymt att köra på grus, i sand och i lera. Skogen var läskigast, snorhala rötter så långt ögat nådde.

Urmysiga töser som var med idag, det var en riktigt skön stämning!
Detta gör vi om, antingen med enduro igen eller typ minimoto [jag gillar att vara närmare marken ;)]

/DitchBitch

Låter som ni lånade/hyrde hojar?? Vart gjorde ni det?? Och isåfall pris?

Yasha skrev:
Det var verkligen en kanondag, men... jag känner MÅÅNGA gasglada mc-tjejer! Det där har du fått om bakfoten, min vän! :7peta

...Jo jag ser på bilderna att de finns där ute nånstans (om nu inte alla bilder e photoshoppade! :7peta )
Det är väl helt enkelt...att det är sämre med mc-brudar runt mina "jaktmarker" :rolleyes:

/KaliZ

GixxerJensa skrev:
:tungan leriga... hmmm. Hojarna är ju renare än vad min enduro är nytvättad.. ni skulle testa ett riktigt endurospår istället.

Dom blir inte så leriga om det är torrt ute i marken....men du kanske inte kör din enduro så mycket att du vet det.
:tungan

bebbe skrev:
Ingen lera hjuu :(

hmmm, ja, jag kan säga så här, att den mesta leran kom på slutet (kraftledningsgatan) och då var vi så trötta att vi inte orkade fota... :D

Bikerbitch skrev:
Någon mer som är lite.. stel idag? :gnissla

Jooo.. en heldag råkkar!! :yoparty

Jag förväntade mig att det här skulle vara kanonkul! Men inte SÅ J*a KANONKUL!!! Stort tack till Betsy o Co :Bugar

....jo, jag tror det är några kort som saknas..? :hihi

AMattsson skrev:
hmmm, ja, jag kan säga så här, att den mesta leran kom på slutet (kraftledningsgatan) och då var vi så trötta att vi inte orkade fota... :D

Ni kan säga till mig nästa gång så kan jag stå och vänta på er vid slutet och fota :tungan

Nästa gång kör vi en weekend med övernattning tjejer. S*tan vad kul det var.
Men stel och träningsvärk ä'r du inte ensam om att ha BB.

Summan av det här är (nu kommer Yasha bli nöjd). Jag förstår hennes tjat om motard.

Köra min R1a på vägarna känns si så där numera. Köra bana med det är mycket roligare. Att börja tävla tänkte vi på redan till i år men så kom Leja. Men till nästa år känns det som vi är mycket nära banåkning nu.

Som leksak hemma en motard med crosshjul vore nog kanon.

Ja ja, jag spånar och funderar på fel tråd...men men.

Kul hade vi, men jag har lite ont i huvudet idag.

Kram till er alla härliga goa tjejer som var med igår, bjöd på er själva och alla vi visade att ingen är mer eller mindre värda än en annan eller ska vara centralperson. Vi hade askul :banana

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti