Leo Vince sp1-rör

RaZmaN

Sporthojsnörd
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
KTM 525 SMR
Halloj!

Jag undrar om det är någon som vet var man får tag på liknande rör (för en rimlig peng) som passar till ett par Leo Vince Titanburkar, sittandes på en sp1...(Se bild)
Hörde med generalagenten genom en MC-firma o det skulle vara snuskigt dyrt att köpa bara rören.

De jag har nu är high-mounts och jag vill ha normalmonterade, vilket underlättar om man vill ha en spätta med sig och skjutspinnarna får plats.

Ja just det..., bilden, en missad auktion på ebay, fan.

Bifogat

• 1d_1_b.JPG
    1d_1_b.JPG
    16.1 KB · Visningar: 57
RaZmaN skrev:
2599901 Halloj!

Jag undrar om det är någon som vet var man får tag på liknande rör (för en rimlig peng) som passar till ett par Leo Vince Titanburkar, sittandes på en sp1...(Se bild)
Hörde med generalagenten genom en MC-firma o det skulle vara snuskigt dyrt att köpa bara rören.

De jag har nu är high-mounts och jag vill ha normalmonterade, vilket underlättar om man vill ha en spätta med sig och skjutspinnarna får plats.

Ja just det..., bilden, en missad auktion på ebay, fan.

det går om man slippar org. fästen till blåsen på fotpinnarna o lägger distanser mellan.då kommer de längre ut.så här såg det ut på min.

Bifogat

• sp1.JPG
    sp1.JPG
    127.1 KB · Visningar: 106
crazy martin skrev:
2605145 det går om man slippar org. fästen till blåsen på fotpinnarna o lägger distanser mellan.då kommer de längre ut.så här såg det ut på min.

Ahhhh, det var precis Dig jag ville tala med och fråga hur Du hade gjort! :)
Skall prova att få tag på ett par originalfästen, så jag slipper slipa ner de jag har...
Hur stora distanser har du gjort?

RaZmaN skrev:
2607700 Ahhhh, det var precis Dig jag ville tala med och fråga hur Du hade gjort! :)
Skall prova att få tag på ett par originalfästen, så jag slipper slipa ner de jag har...
Hur stora distanser har du gjort?

det var typ 15mm om jag kommer ihåg rätt.har lite anorlunda fästen nu.efter krashen sålde jag blåsen.nu har jag "org" fast nästan helt tumma.
eftersom jag klippte mina så var jag tvungen att hänga upp de på annat sätt.

Bifogat

• bl.JPG
    bl.JPG
    29 KB · Visningar: 54
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu