Leo vince insatser

gvmatte

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
2007 kawasaki z750
Är det nån som vet hur man får bort insatserna på mina leo vince burkar? Har lossat skruven men dom går inte att rubba?
Nån som vet???????

Kolla så det inte sitter nån form av låsningsring, vet inte vad det heter men en sån satt det i mitt Mivv rör. Sen krävs det mkt VÅLD för att få ut dom, dom är kärva som en torr fit... nvm dom är helt enkelt tröga som fan. :tummenupp

Vet inte hur din burk ser ut men jag tog en träkvast till sopborsten och knackade ur dem inifrån. (Avgasernas väg ut)

Så slipper du fula märken och böjningar synligt på killerserna om du ska använda dom igen. Lycka till

Vet inte hur din burk ser ut men jag tog en träkvast till sopborsten och knackade ur dem inifrån. (Avgasernas väg ut)

Så slipper du fula märken och böjningar synligt på killerserna om du ska använda dom igen. Lycka till

Jag gjorde med samma princip, funkade kanon. Men dbkillers ser olika ut, vissa som jag har en jävla dildo typ och vissa har bara nån liten böj längst ut vid änden har jag sätt. Inget missförstånd please :krama

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard