Nu ännu snartare...![]()
Och nu är det snartast!!
I morgon bär det av mot Gotland!!

Hörde att det är deltagarrekord på träffen 1800 pers eller nåt sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ännu snartare...![]()

Det kan jag konfirmera, hörde av Anita att det var ÖVER 1800 pers... I morgon redan?? En vecka INNAN träffen nästan?Och nu är det snartast!!
I morgon bär det av mot Gotland!!
Hörde att det är deltagarrekord på träffen 1800 pers eller nåt sånt.
Det kan jag konfirmera, hörde av Anita att det var ÖVER 1800 pers... I morgon redan?? En vecka INNAN träffen nästan?

Och nu är det snartast!!
I morgon bär det av mot Gotland!!
Hörde att det är deltagarrekord på träffen 1800 pers eller nåt sånt.
jag å en polare åker dit tors-sön
då jag aldrig vart med om detta skulle jag inte ha nått emot om vi åkte ett gäng samtidigt fr ua.....
(avgång 11 på tors)
Nån som åker med samma båt?!Imorgon kl 12.00 går båten från nynäs....Nån som åker med samma båt?!
Är du helt säker på att den går kl 12:00??? Vi andra har fått för oss att båten går kl 11:00
Jag ska också med på 11-båten från Nynäs den 14:e... Kan haka på om ni vill ha sällskap?
/Jonas
vet ej när vi bör åka ... Imorgon kl 12.00 går båten från nynäs....Nån som åker med samma båt?!
ja varför inte ,ju fler desto roligare...vet ej när vi bör åka ...
vart e passande att mötas upp? å har du nå bra förslag på tid?
efter tre härliga dagar på ringen sitter vi nu i kvällssolen i kneippbyn med en öl i handen. kan det bli bättre?
Jag och brorsan sluter upp i Knivsta runt 8 på torstad morgon ifall några fler kommer att sticka ner då.
[/gotlandsdialekt-on]
Hemme... Raulig vecke men Inte Rauligt att åke heim i hellrägn, tior att man hade rägnstell iallefall, Dei hade int' sälen! Ondras om deit bleiv blött?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |