Lelleveckan 2012

Personligen har jag inte varit på Lelleträffen på 42 år. Men lovar att lyssna/läsa om någon känner sig sugen att berätta någon underhållande anekdot från tidigare år. På så sätt kan kanske även den tveksamme göra slag i saken och ta dit. :)

Själv kommer jag dock högst troligast softa på annan ort den aktuella veckan.

Dom tre oren jag varit där har de varit bra väder, roligt folk bra drag med musig alkohol, och trevliga hojar, sen busas det en del på kvällen med burnouter osv...de e skojj men inte uppskattat av campingens ledning :P

Bra drag med trubadurerna och även nere på krogen på området....
Sjukt, trevlig vecka, med mkt event för dom som vill med provkörningar, stuntuppvisningar, femkamp, endurokörningar med guidade turer, körning på gotlandring, finns nått för alla.....

Sen kan jag rekomendera tippsrundan som går runt på ön, man får mkt åkning.......

Sjukt kul vecka kan varmt rekomenderas!

Det finns två trådar om detta alltså? :p

Är mitt 14 eller 15 år i år, och SheDevils blir myndiga i år på träffen!:fyllisar Bara 12 dagar kvar nu, wohoo!

Jag satt (och stod :)) 32 mil en dag på en Husa 570 förra året men det var helt klart värt det. Rundorna är guld!

Ja du körde ju så de räckte åt mej me :hihi... Tänk om man klarade sej utan skador detta år som omväxling, de skulle ju va smått fenomenalt...

Hej alla Lelleveckan besökare. Vi är ett gäng (Captain Morgan MC) som åker till Gotland för ett tredje besök. Kan bara säga att det är kanon. Som sagt passar alla.

Bokat sedan länge :tungan
Jag, brosan och pappi!!!
14/6-17/6
:fyllisar:3freak:fyllisar

Nu jävlar börjar det närma sig! På onsdag bär det av!!!!!

på söndag åker vi ett gäng från rasta(Kalmar) runt 12.00 till O-Hamn. alla som ska över eller bara vill vinka av oss är välkomna att hänga på. blir lite småvägar upp som vanligt å sen käka på mc-donalds innan incheckning=)

48 timmar? Nejnej. 8.00 imorgon bitti är det avfärd. :D

No offence men Lelles kan ju bara skita ner sig, sämsta firman någonsin =(

:( jag jobbar 4 skift o denna veckan jobbar vi dagtid:huvet me andra ord vi jobbar 12 timmar lördag samt söndag:huvet jag som verkligen ville dit!!:smasha

Vore trevligt om folk kunde lägga upp lite bilder här i tråden.Kul o se hadde vart första gången för mig:(

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna