Lelleträffen

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Vet inte om ja missat någon tråd.. Kollade men hittade inget nyligen om lelleträffen. Men ja å några skall till lelleträffen i sommar och tror ja läste för ett tag sedan om att några härifrån va där i sommras eller om d va förra året dem va där.. Iallafall så är alla stugor uppbokade och det finns bara plats på vandrarhemmet om man inte vill bo i tält förstås.. Dom sade på keippbyn att dom räknade med att ha fullbokat inann jul :tomten .. Så om någon tänkt åka så är tiden knappt..

http://www.kneippbyn.se/evenemang.html

Det är inga problem, det går att få plats massa människor. Vi hade ett bås på ett par tre kvadrat när vi var där (fråga jonqas), men där fick vi (mer eller mindre bekvämt...) in 5 pers på slutet.

t-rex skrev:
Det är inga problem, det går att få plats massa människor. Vi hade ett bås på ett par tre kvadrat när vi var där (fråga jonqas), men där fick vi (mer eller mindre bekvämt...) in 5 pers på slutet.

Ja för dig funkade det ju.. du sov ju ensam id in säng.. ;) :fatta!

Monster tjejen skrev:
Ja för dig funkade det ju.. du sov ju ensam id in säng.. ;) :fatta!

Jo, sant. Vi hade tydligen jonqas hoj påväg in mitt i natten sista natten, men det missade jag. Jag kanske hade kunnat ta den?

Calle^^ skrev:
Vet inte om ja missat någon tråd.. Kollade men hittade inget nyligen om lelleträffen. Men ja å några skall till lelleträffen i sommar och tror ja läste för ett tag sedan om att några härifrån va där i sommras eller om d va förra året dem va där.. Iallafall så är alla stugor uppbokade och det finns bara plats på vandrarhemmet om man inte vill bo i tält förstås.. Dom sade på keippbyn att dom räknade med att ha fullbokat inann jul :tomten .. Så om någon tänkt åka så är tiden knappt..

http://www.kneippbyn.se/evenemang.html

Jag har tänkt att åka.
Men jag har inte särskillt brottom med att anmäla mig.

ska nog dit med och tillbringa Tre dagar på Gotland ring :yoparty 1800 kr för tre dagar

gr

e det nån som vet hur det blir med bankörningen i år,
om det typ blir en sån gratis körning som i somras :confused:

@micke; bra sagt... hehe... :tungan

Jo som tur var hade man ju trevliga vänner så jag fick sova i yamaha farfars å t-rexs stuga...
Fast igentligen så behöver man ivärsta fall typ ta med sig ett tält... tanken e väl ändå inte att man skall sova där ändå? :)

Det går alltid å fjäska in sig i nån stuga :rolleyes
Eller somna på nån efterfest eller nåt... :) :fyllisar

:yoparty

MickeXJR1300 skrev:

Gubbe! :mad:

Vänta du tills du vaknar med frostskadad rumpa!
Eller, omformulerar det innan nån kommer med associationer... Frostskadad rygg!!!!

JONQAS skrev:
@micke; bra sagt... hehe... :tungan

Jo som tur var hade man ju trevliga vänner så jag fick sova i yamaha farfars å t-rexs stuga...
Fast igentligen så behöver man ivärsta fall typ ta med sig ett tält... tanken e väl ändå inte att man skall sova där ändå? :)

Det går alltid å fjäska in sig i nån stuga :rolleyes
Eller somna på nån efterfest eller nåt... :) :fyllisar

:yoparty

Kallar du den garderoben stuga?? :va

Sen ska du inte hålla med illa-sinnade farbröder som inte vet vad dom säger.... :gnissla

Men du har rätt angående tältet iaf!

Monster tjejen skrev:
åå vill boka me ju........ :4skrika
!!

vet du hur det ser ut med stugor??

När jag bokade här om dagen fanns det en liten stuga kvar när jag hade bokat. Och villa vagnar.

Jag tror du kan ställa dig på reservlista.

vtrwalle skrev:
e det nån som vet hur det blir med bankörningen i år,
om det typ blir en sån gratis körning som i somras :confused:

Till mig sade dom att dom tagit bort gratisåkandet... 500 spänn el nått för några tim eller om d va en dag :confused:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8