Lelleträffen Supermoto uppvisning

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Ja som det står i programmet inringat nedan...

Vilka kommer vara på plats?
Kunde ju vara trevligt att veta, Kommer nämligen vara där uppe hela veckan med min hoj

Mvh
#94 Mangan

Bifogat

• lelle.JPG
    lelle.JPG
    125.4 KB · Visningar: 115
Ja som det står i programmet inringat nedan...

Vilka kommer vara på plats?
Kunde ju vara trevligt att veta, Kommer nämligen vara där uppe hela veckan med min hoj

Mvh
#94 Mangan

ingen som vet eller hört om detta:va :va

Eftersom det var du som började så får du ringa Lelles och ta reda på vad som gäller. Och återkom med info. :)

Eftersom det var du som började så får du ringa Lelles och ta reda på vad som gäller. Och återkom med info. :)

Mailade dom igår kväll ...ska se om jag får svar under dagen annars ringer jag do i kväll o återkommer med info här

finns intresse för detta?? verkar som de inte riktigt haft koll på va de skivit i programmet

Lelle säger så här: den biten hade egentligen fallit bort .men var klart interessant
vid fråga om ev upplägg så var det fritt för diskusion , jag la frågan om att åka ett par heat de skulle funka och ett par gånger om dagen eller ett par dagar också (grus finns att tillgå o en stor parkering däck o konor för snitsling

vid fråga om ersättning kunde han ordna presentkort på lelles ev annan ersätning (som vi får diskutera)

MEN DETTA MÅSTE GÅ SNABBT :han vill ha besked redan i morron då shemat sätts i helgen

största problemet som jag ser det är båtarna som det kommer vara trångt om plats på

Någon som tycker detta är en ide fortfarande?
det är iaf bra för sportens exponering samtidigt som några dagar på gotland o lite träning

Lasse du har pm!!

Last edited:
Båtarna?? Så det är på Gotland-ring detta äger rum?? :va
Trodde (tog för givet rättare sagt) att det var i Uppsala.

Lelleträffen är på Gotland hela denna vecka 11-17 Juni. Allmänhetenskörning kommer det vara på Gotland Ring hela vecka också, men stunt och motarduppvisning mm. är tänkt att hållas på Kneippbyns parkering enligt den info jag fått.

Båtarna över är tämligen fulla fram tills torsdag så vida inte Kneippbyn/Lelles har reserverade platser i och med deras paketpris för denna vecka.

Jag ska dit å vara där heeeela veckan, åker i morgon:tummenupp
Semester?! Noope, jobbe:gnissla

Nu vill jag oxå vara full och glad som dom andra sladdbarnen så jag tar budhojen och laddar över till ön i morgon! är ni där så ring mig på 0709755216 så får vi ta en bärs eller 3!:yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph