Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förra året så gick det på i runda slängar 2.500:-/per skalle. Färja med hojarna, boende 3 nätter med frukost och träffavgift. Men då tog vi lite dyrare boende med egna "fiskestugor". Finns billigare alternativ men inget är utlagt än så priserna i år är inte klara. Är bara en "teaser" och "save the date" jag la upp nu ?Jag vill inte verka dum och snål men vad kostar det i runda slängar?
Få dask av en kvinna alltså?Är det som mc-träffar var förr i tiden?
Sprit, kvinnor och slagsmål?
Som vanligt väljer jag två av tre![]()
Mycket mer än så ? Men slagsmål har jag aldrig varit med om ? Men började köra på 70-talet iofs. Du kanske menar 50/60 -tal att det förekom? ??Är det som mc-träffar var förr i tiden?
Sprit, kvinnor och slagsmål?
Som vanligt väljer jag två av tre![]()
Nä, är mycket blandad kompott. Många sporthojar som min tex. och även andra "sorter". Jag kör även på grus och ut på pirar med min som synes på bilderna, så lirar överallt med en "sporthoj" (förra året på Lelleträffen) ?Är det mest glidarhojar på de träffarna? Bilden i trådstarten indikerar upprätt körställning.
Vet faktiskt inte själv när det blir helt officiellt. Jag har snackat med Lelles (R.I.P) grabb Per som numer driver Lelles och fått detta datum av honom. Så det kommer från en säker källa ?Tjena. När kommer det mer information om detta? Ska boka semester så kan va bra att veta att det blir av just detta datum ?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |