Lelleträffen 2009

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vet att det är tidigt...

Men i år var min första Lelleträff och det var förbannat roligt. 2009 kommer jag vara där liksom hela Välhängd MC som numer fått mer medlemmar. Vi har redan stuga och allt bokat så nu finns ingen återvändo. Vi kommer bo i bruna byn (samma som i år) och hoppas givetvis på att våra Dominor (SheDevils) blir grannar.

Så jag tycker vi börjar ladda redan nu!

Tyvärr har jag fått byta min Blade mot en satans moppe (Honda FMX 650). Men den ska bytas mot en CBR1000RR -05 till våren.

Ja, det var verkligen tidigt. Vi har inte planerat något än (Dundedaden) men jag tror nog att en del av oss dyker upp!

Hehe, ja aningen tidigt kanske.. Skitfrän MC kommer vara representerande för 4:e året...

Jag som hade tänkt starta 2009 års Lelleträffen tråd! men icke..

Stenhård Mc kommer naturligtvis vara på plats.
Detta år hade vi tänkt vinna båda volleyball turneringarna mot förra årets (ja eller detta år är de ju) 2:a plats på den senare av tävlingarna!

Stuga är bokad på gräddhyllan såklart :D
med de bruna stugorna som grannar.
Vi kommer förmodligen ha det tuffaste motordrivna fordonet på campingen (Om inte RaukaRör kommer dvs.)
Vi ses på årets höjdpunkt :tummenupp

Ja Stöka MC kommer självklart! Vi blir närmare 40 st som dundrar in på campingen, de flesta på onsdag. Självklart på campingens gräddhylla...

Bifogat

• Lelleträffen 2008 210.jpg
    Lelleträffen 2008 210.jpg
    150.7 KB · Visningar: 657
Självklart kommer Shedevils att bo grannar med er! Vi hade grymt roligt i år, så vi kör en favorit i repris. Vi har bokat två rum till -09 i bruna stugbyn. Sandra som numer är Shedevils pryo och hennes syrra bor i det ena med två till, och jag, Ullis, Marlene och Diana har det andra rummet. Jag är grymt laddad och längtar som tusan.
Kör uppladdning med träning minst tre ggr i veckan, 2009 kommer vi va jäkligt phitta! *s*

Ja Stöka MC kommer självklart! Vi blir närmare 40 st som dundrar in på campingen, de flesta på onsdag. Självklart på campingens gräddhylla...

Har du kvar den javla ansiktsfärgen vi hajkade hela jävla vägen till donken för att få fatt på? :D

Nästa år ligger Kato brunt till.......

Lelle är ju spikad , blir 11e raka iår;)
Jag o mina övriga roostermaniacs kommer som vanligt dit.
Same stug as last year=)

Har du kvar den javla ansiktsfärgen vi hajkade hela jävla vägen till donken för att få fatt på? :D

Nästa år ligger Kato brunt till.......

Undrar om jag inte kastat den... Men det går ju alltid att hitta på nya hyss! :D

Självklart kommer Shedevils att bo grannar med er! Vi hade grymt roligt i år, så vi kör en favorit i repris. Vi har bokat två rum till -09 i bruna stugbyn. Sandra som numer är Shedevils pryo och hennes syrra bor i det ena med två till, och jag, Ullis, Marlene och Diana har det andra rummet. Jag är grymt laddad och längtar som tusan.
Kör uppladdning med träning minst tre ggr i veckan, 2009 kommer vi va jäkligt phitta! *s*

Fan grymt!!!

Kalle, Anders och två till kommer bo i bruna byn i en stuga. Jag och en polare bor i stugan bredvid med tillhörande flickvänner...

Får se hur det blir med tjejen med i år. Men jag antar att ni kommer vara snälla mot henne och ta väl hand om henne på bästa Shedevils-manér?

Vi har laddat upp med nya hojar att förstöra till nästa Lelles!

n563295013_3208921_6509.jpg

Fan grymt!!!

Kalle, Anders och två till kommer bo i bruna byn i en stuga. Jag och en polare bor i stugan bredvid med tillhörande flickvänner...

Får se hur det blir med tjejen med i år. Men jag antar att ni kommer vara snälla mot henne och ta väl hand om henne på bästa Shedevils-manér?

Klart vi kommer ta hand om dem! De kommer ha så roligt att ni aldrig mer får åka dit utan dem!:tummenupp :yoparty

(Har ni bokat Hoj-x i mars än?)

fan va laddad man är..
någon som vet om det går o boka än.. eller är det fortfarande efter nyår som gäller..

Kasta Kôrken kommer i år igen.. :)

fan va laddad man är..
någon som vet om det går o boka än.. eller är det fortfarande efter nyår som gäller..

Kasta Kôrken kommer i år igen.. :)

Vi bokade innan vi ens lämnade Kneippbyn. :tummenupp
Ring och kolla. Nytt för i år är att man bokar boende och resa var för sig.

Menar du att i de typ 9000 så ingår inte båtresa?

Ehh, hoj-x? Vad är det?

Jag vet inte, det är Ullis som sköter vår bokning och den infon som hon fått var att man bokade resa och boende var för sig, men det kanske bara gällde när man bokade boendet redan på årets Lelle?

Hoj-x (hoj-kryss) är en kryssning med massor av roligt hojfolk som man brukar träffa på bla Lelle. http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=4515
Klart ni ska med och så tar vi en utekvälli Stockholm på lördagen efter båten kommit tillbaka! :yoparty

Epzter!

Jag ska hälsa ifrån Ullis att det kommer att bli KUNGLIGT kul i år IGEN!!! =) Å att det ska bli en ära att få så fina SheDevilssupporters till grannar igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti