Lelleträffen 2007

Yes...

Skönt....

Nu har jag hämtat ut nya kraschkåpsetet...

Kan inte lova att jag har det lackat till Lelle, men jag hoppas att jag hinner få dit lysen så Haffa kan låta mig komma ner...

Tittade in i baken och där står det:
Hand Made by MARY:tuttar

Ses snart Mary:yoparty

Dal-Mausen

Skönt....

Kan inte lova att jag har det lackat till Lelle, men jag hoppas att jag hinner få dit lysen så Haffa kan låta mig komma ner...

Dal-Mausen

MA RY. Mark Ryan....

Jag och några till åker på söndagen från skåne kristianstad ! Tänke om det e några som vill ha lite sällskap dom 25-30 mil till Oskarhamn??? Ju fler ju roligare och ju snabbare går dom tråkiga E22 el. Riksväg 23,, milen ditt!! :D

för kännedom finns det 2 biljetter kvar till lelle med stuga...

PM:a eller kolla annonsen..

Jag och några till åker på söndagen från skåne kristianstad ! Tänke om det e några som vill ha lite sällskap dom 25-30 mil till Oskarhamn??? Ju fler ju roligare och ju snabbare går dom tråkiga E22 el. Riksväg 23,, milen ditt!! :D

Om ni tar kvällsfärjan på söndagen skulle vi kunna samköra..
Jag ska bara försöka fixa fram en hoj, kraschade min igår.. :( Lite tight med tid, men det ska nog kunna gå..!

Jag ska bara försöka fixa fram en hoj, kraschade min igår.. :( Lite tight med tid, men det ska nog kunna gå..!

Va? Har du craschat gixxern nu? Hur går det med bruden som vill med till gotland?

Japp, vi skall med kvälls färjan! Låter kanon!!

Okaj, det var ju inte så roligt! klarade du dig? Åå jaa tight med tid har du rätt i... allt går bara man vill hehee!! :)

En annan ska ju också dit... och givetvis tog det slut med tjejen så det blev dubbelt så dyrt så här finns det en plats bakpå över om nån är sugen =) cheyer har ju givetvis förtur. Iofs om ja inte släpar med mig nån kan ja ju åka fajter, lite roligare

En annan ska ju också dit... och givetvis tog det slut med tjejen så det blev dubbelt så dyrt så här finns det en plats bakpå över om nån är sugen =) cheyer har ju givetvis förtur. Iofs om ja inte släpar med mig nån kan ja ju åka fajter, lite roligare

Välkommen till klubben! Precis samma sak har hänt mig.. Men det är party party snart :yoparty

Jag fick inte låna nån hoj, hur kul känns det att åka pendeltåg till Nynäs...:rolleyes:
Jäkla garageägare, va fan gör han i Thailand JUST NUUUU?:mad: (och när jag ska åka till Lelle..)

Men supertack till Fazerfun som försökte! :krama

Aja, mitt skinnställ och hjälm har ju skjuts iaf! :D

Skönt....

Dal-Mausen

Jaså så du har fått tag på en cykel nu:)

Vi är ett gäng på 7 pers som ska göra sällskap ned nu:)

Men jag får nog lov att säga att jag är lite orolig över vädret:( Skulle det regna hela veckan är det nog bra skönt att bo i stuga.

Ni verkar ju inte sörja iallfall hehe skönt med rätt inställning :yoparty

Undrar dock om det är mycket brudar på Lelle????

///Micke

Brudar existerar nästan inte på lellesträffen. Får nog ta med en om du ska få dig något:tuttar

Last edited:
Jaså så du har fått tag på en cykel nu:)

Yepp...

Idag gick arbetstiden åt till att konstruera en kåpställning och början på bakljus/reg.plåt-hållaren.

Det blir en nödlösning för att komma ut på gatan.
Men va f.n... som Calle^^ tycker så kan den nog inte bli sämre än förra...:FU

Men planer på nyare idéer finns. Men inte tiden till Lelle:(

Dal-Mausen

PS. 2st biljetter ti-sö i stuga, Nynäs finns till behövande.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman