Lelleträffen 2005 v.24 13-19 Juni

Lunkan skrev:
Är det någon mer från Remsan som åker hem med 19:10 färjan på Söndag?

Ack Ack ack lärde du dig inget från förra året ? Det var den segaste bakfylle söndagen i hela mitt liv. Man vill ju liksom bara hem. :pannkyss

Mvh Majk.

Betalning av stuga 1.

Tjenare alla glada !

Senast den 31/5 ska stuga 1 vara betald.
Jag skickar PM till alla som ska bo där, vilken summa var och en ska betala.

/ R-Sickan

Opp, opp det är ingen mer som vill med till Gotland vi har nämligen plats över i våran stuga. Vi är 3 st i en fyrbäddarsstuga men man kan bo 5-6 st i en sådan.

Från vilket datum har ni stugan? Jag & 2old åker dit fre 10/6 och hem
tis 14/6. Vi har inget bokat ...(bussen då´rå) men stuga e ju bättre :)

aRWe skrev:
Opp, opp det är ingen mer som vill med till Gotland vi har nämligen plats över i våran stuga. Vi är 3 st i en fyrbäddarsstuga men man kan bo 5-6 st i en sådan.

Bellis skrev:
Från vilket datum har ni stugan? Jag & 2old åker dit fre 10/6 och hem
tis 14/6. Vi har inget bokat ...(bussen då´rå) men stuga e ju bättre :)
Just den här stugan är bokad fr.o.m tisdag för Lelleträffen.
Vi har en annan stuga fredag t.o.m tisdag men i den är vi 5 st, en 4 bäddsstuga.

aRWe skrev:
Just den här stugan är bokad fr.o.m tisdag för Lelleträffen.
Vi har en annan stuga fredag t.o.m tisdag men i den är vi 5 st, en 4 bäddsstuga.

Aha... gör inget, det var ändå bara en chansning :wiggle

Bellis skrev:
Aha... gör inget, det var ändå bara en chansning :wiggle

Parka bussen utanför stugan så kan ni ta el till element å så. Är ni riktigt snälla kanske ni kan få äran att äta med oss nån da.

lelle

Hej alla glada !

Nu är stuga nr 1 betald.
Så nu börjar ner räkningen för partyt. :banana :öl :fyllisar

/ R-Sickan

Bellis....undrar varför vi inte stannar hela veckan...egentligen?
Kanske blir skitkul ju

...om vi köper Lelleveckankittet och lyckas få en bättre resa över så kanske vi tom spar en del på det...vad tror du?

D.

R-sickan....roligt med ditt första knäskrap på Gelleråsen, :pannkyss

Last edited:
2old skrev:
Bellis....undrar varför vi inte stannar hela veckan...egentligen?
Kanske blir skitkul ju

...om vi köper Lelleveckankittet och lyckas få en bättre resa över så kanske vi tom spar en del på det...vad tror du?

D.

R-sickan....roligt med ditt första knäskrap på Gelleråsen, :pannkyss

Tjaaaa... varför inte?! Men inte vill jag bo i bussen heeela veckan iaf..
Tror du inte vi är lite sent ute :va Kollar du?! Tror jag tog semester hela den veckan iaf :tummenupp

Bellis skrev:
Tjaaaa... varför inte?! Men inte vill jag bo i bussen heeela veckan iaf..
Tror du inte vi är lite sent ute :va Kollar du?! Tror jag tog semester hela den veckan iaf :tummenupp
Vi är bara tre st en stuga med fyra bäddar så där finns det plats. Dom är fem st i den andra stugan så visst kan vi vara fem i denna också :tummenupp

Hallå, finns det någon bilförare här som åker på söndag och har plats för ett tält? Ser lite osäkert ut på den fronten så om nån som ska bo på Kneippbyns camping har plats så hör av er. Kanske nån som åker Goldwing? :)

IvarS skrev:
Hallå, finns det någon bilförare här som åker på söndag och har plats för ett tält? Ser lite osäkert ut på den fronten så om nån som ska bo på Kneippbyns camping har plats så hör av er. Kanske nån som åker Goldwing? :)

Vi åker med största sannolikhet buss ner på fredagen innan, om inte så kan vi ordna det på annat sätt. Vi kan väl höras av nån vecka innan.

tjo. vi som ska åka ner till gotland på tisdagen. tänkte att vi kanske skulle ta å ha ett litet möte å se vilka tider vi ska träffas å lite sådant.

r matte skrev:
tjo. vi som ska åka ner till gotland på tisdagen. tänkte att vi kanske skulle ta å ha ett litet möte å se vilka tider vi ska träffas å lite sådant.

Klart vi ska , vilka ska ner på Tisdagen ?

1. r matte
2.Majk och tjejen
3. ?

1. r matte
2.Majk och tjejen
3. Lunkan(bil)
4.?

Fast jag kommer åka bil (eller "PikeUpp" som Majk skulle säga) ner me hojen, Lastar av vid Nynäshamn, så vi ses där :)

Nån som vill bli av me lite packning?

Jag förväntar mig en välkommst drink när jag kommer till Kneipbyn, eller varför inte en SISU-drink :fyllisar

Lunkan skrev:
1. r matte
2.Majk och tjejen
3. Lunkan(bil)
4.?

Fast jag kommer åka bil (eller "PikeUpp" som Majk skulle säga) ner me hojen, Lastar av vid Nynäshamn, så vi ses där :)

Nån som vill bli av me lite packning?

Jag förväntar mig en välkommst drink när jag kommer till Kneipbyn, eller varför inte en SISU-drink :fyllisar

lätt att jag vill kasta in en rygga

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...