Lelles????

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
På mc mässan beställde jag o en kompis varsin shoie xr 1000 hjälm från lelles igår kom det en leverans till mig med en nolan n61 hjälm :rolleyes: så jag ringde till lelles idag och undrade var mina hjälmar tagit vägen ??
när dom kollat igenom sina papper så kommer dom fram till att jag har beställt tre hjälmar vilket jag absolut inte har . :kocko
efter många om o men så gick det bra att skicka tillbaka den iallafall
men man kan ju fråga sig hur jävla svårt det ska vara att skicka rätt grejor till rätt person så är det någon här som väntar på en Nolan n61 diamond svart hjälm så har jag skickat tillbaka den iallafall

sorry för gnället men snárt är det fan vår ......
:huvet :huvet

Per r1 skrev:
På mc mässan beställde jag o en kompis varsin shoie xr 1000 hjälm från lelles igår kom det en leverans till mig med en nolan n61 hjälm :rolleyes: så jag ringde till lelles idag och undrade var mina hjälmar tagit vägen ??
när dom kollat igenom sina papper så kommer dom fram till att jag har beställt tre hjälmar vilket jag absolut inte har . :kocko
men man kan ju fråga sig hur jävla svårt det ska vara att skicka rätt grejor till rätt person så är det någon här som väntar på en Nolan n61 diamond svart hjälm så har jag skickat tillbaka den iallafall

Man ska aldrig beställa saker på postorder från Lelles!
Dom misslyckas garanterat. Finns massor av trådar som berättar om Lelles fantastiska postorderservice

Per r1 skrev:

Jag har ungefär 50% träff när det gäller att få Lelles att skicka rätt saker, så det börjar tydligen bli bättre. Men man skall inte beställa panikgrejer därifrån, eftersom det är vanligt att man får returnera det man får :)

Beställde ett avgassystem, drev och munstycken. Ingen av sakerna jag beställde passade, när jag ringde så sa dom att det var det ända dom hade inne, även fast dom visste att det inte skulle passa på min hoj så skickade dom det ändå och hoppades på att jag skulle betala för det.

Men icke sa nicke dom fick sina saker och jag fick mina pengar= Lelles gick 300kr i minus för frakten.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park