Har dock bara fått dålig respons från Samsmotor, gjorde en förfrågan på kolvbultsclips hos dom, svaret efter 1.5 v blev att dom måste ha ramnr för att kunna kolla upp om dom har grejorna med motiveringen att de e svårt med gamla hojar (Kawa -77a) men dom kunde gärna köpa hojen ist med motiveringen att de var nog lika bra att skrota skitet
Så jag ringde till en bröderna hörbergs (kawa) o frågade om dom kunde ha clips till min gamla hoj?
Han: jag ska se, Hmm, visst har 10st, kostar 20 spänn
Jag: jippi, då ska vi se, 10 gånger 20 = 200kr de va billigt o bra sade jag
han: Nää, 20kr för alla 10 clipsen
jag:
Han: sätt in 30kr på vårt konto så skickar jag hem det till dig i ett kuvert
3 dagar senare låg det 10 kolvbultsclips i en liten Kawasaki originalpåse, i min brevlåda.
Trevligare människor än dom på de stället har jag knappt träffat på i denna bransch, kan ju bero på mitt storhandlande där som uppgått till 20 kr,
Jag bor några hundra meter från br hörbergs fågelvägen,
Ditt bemötande beror på VEM som svarar och dennes humör.
Men överlag måste jag nog säga att de ändå trots allt är bättre en genomsnittet.
Räcker att kolla 30 meter från br hörbergs där en annan mc firma ligger,
säger inte namnet på den eftersom det är ägarens namn och det vore att ta i.
Men han slickar röven på kunder som köper hoj tills huden får skrapsår för tungan blir torr,
Sen om kunden köper nästa hoj någonannanstans eller begagnad,
då finns man inte längre, då hälsar han inte som han gjorde hela tiden innan
och kollar inte på en.
OBS. jag har inte själv köpt hoj där, bara mindre saker som däck, innerslang, oljor etc.
Och de kunder som bara köper sånt, ignoreras oftast.
Jävla sätt, men måste man ha grejerna så måste man.
Alla MC-handlare är skit, ska vi starta firma någon?
Lite exempel från bröderna hörbergs.
Yngre och okunniga blir gärna idiotförklarade genom att det frågas vadfan man ska med den prylen till.
Å andra sidan så har man fått erbjudande om provkörning av zx10r -07
och då var jag 18 år gammal. (körde aldrig dock, ångrar jag, har inte A-kort för stunden

)
Och en annan gång behövde jag en mutter till en kinesisk hjulaxel med skumma mått på gängorna, då gängade dom om en mutter till mig på en minut och tog typ 10 spänn.
Så visst dom är bra ibland, Dock får dom slipa på säljtekniken,
om du ser detta FlyKay
behöver nog inte säga vad jag menar, tror inte du kommer ihåg det ändå